پمپئو بار دیگر انتخابات ونزوئلا را جعلی دانست

فارس نوشت: «مایک پمپئو»، وزیر خارجه آمریکا بدون اشاره به مستندات خاصی روز دوشنبه بار دیگر انتخابات پارلمانی در ونزوئلا را زیر سئوال برد.

به گزارش خبرآنلاین، مایک پمپئو در توییتی نوشت:

آمریکا انتخابات تقلبی پارلمانی رژیم غیرقانونی مادورو در ۶ دسامبر را محکوم می‌کند. این انتخابات، فاقد حداقل استانداردها است و چیزی جز تلاش برای سرقت آینده دموکراتیک ونزوئلا نیست. از همه کشورها خواستاریم این انتخابات جعلی را رد کنند.

خورخه آریزا، وزیر خارجه ونزوئلا در واکنش به ادعای مطرح شده از سوی مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا که انتخابات روز یکشنبه ششم دسامبر در ونزوئلا با تقلب همراه بوده، در توئیتی نوشت، تلاش‌های واشنگتن برای نفوذ سیاسی در ونزوئلا شکست خورده است. وی افزود: یک زامبی حرف زده است! او همانند رئیسش دونالد ترامپ که درباره تقلب در انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر ایالات متحده حرف زد، عمل کرده است. باید این شکست را بپذیرید. شکست شما در ونزوئلا قطعی است. امیدواریم به زودی دیپلماسی به وزارت خارجه آمریکا و کاخ سفید برگردد. (اینجا)

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1463791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ارسلان IR ۲۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 0
    این جور که میگن کلا کمتر از 30% مردم واجد شرایط شرکت کرده بودند و بقیه تحریم کرده بودند، یه چیزی تو مایه انتخابات آخر مجلس خودمون، حالا اگر برای ما مردمی بود مال اونها هم هست.