به هم‌تیمی‌ام گفتم بازیکن گل‌گهر را بزن!

ورزش سه نوشت:مدافع چپ باتجربه پیکان می‌گوید تفکرات تیمش با حضور مهدی تارتار تغییر کرده و اهداف بزرگی را در سر می‌پرورانند.

سیدمحمد ستاری  درباره برتری تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان بیان کرد: بازی سختی را مقابل گل‌گهر سیرجان داشتیم. گل‌گهر تا قبل از این مسابقه هیچ باختی نداشت و بازی کردن در زمین این تیم بسیار دشوار بود. آنها سپاهان را برده بودند و صدرنشین بودند. اما خوشبختانه ما بابرنامه وارد زمین شدیم. آقای تارتار تاکید کرده بودند که اوایل هر نیمه باید تمام توان مان را برای گلزنی بگذاریم و خوشبختانه در همان دقایق اولیه به گل رسیدیم و توانستیم برتری مان را تا پایان حفظ کنیم.


ستاری با اشاره به صحنه‌ای که کادرفنی گل‌گهر اعتقاد داشتند مربیان پیکان به بازیکن خود گفته اند بازیکن آنها را بزند، تاکید کرد: من باید در این خصوص توضیح بدهم. آن حرف را من زدم و خطاب به علیرضا کوشکی که در زمین بود، فریاد زدم خطا کند و مربیان و اعضای کادر ما هرگز چنین جمله ای را بر زبان نیاوردند. واقعیت این است که جو نیمکت ما با توجه به شرایط بازی بسیار استرس‌زا بود و همه ما نگران بودیم که گل نخوریم و بازی مساوی نشود. در این شرایط یک توپ وسط زمین بود و من ناخودآگاه از هم تیمی ام خواستم که خطای فنی انجام دهد تا بازی متوقف شود و توپ به محوطه ما نرسد. همه جای دنیا هم این اتفاق می‌افتد. شما در بازی رئال هم دیدید که راموس به والورده گفت بازیکن حریف را بزند تا پیروز شوند.‌با این حال باید بگویم آن حرف را من زدم و ربطی به کادرفنی مان نداشت. تیم حریف تصور کرد مربیان ما به بازیکن مان گفته اند یار آنها را بزند اما آن حرف را من از روی استرس و فشار بازی بیان کردم.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1464096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =