تقدیر معاون توانیر از مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

در پی اجرای موفق رزمایش سراسری اصلاح شبکه فرسوده روستای حسین آبادکردها در شهرستان آرادان، معاون توانیر از مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان قدردانی نمود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان معاون هماهنگی شرکت مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران با ارسال تقدیر نامه ای از مدیرعامل، معاون و کارکنان بهره برداری به ویژه برقکاران شبکه، دفتر روابط عمومی و سایر کارکنان این شرکت در کسب این موفقیت غرورانگیز، تقدیر و تشکر به عمل آورده است.

در پـیام قدردانی "غلامعلی رخشانی مهر" معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر خطاب به "سید محمد موسوی زاده" مدیرعامل این شرکت آمده است: " لزوم تامین برق مستمر و پایدار برای تمامی مشترکین، مسوولیت بزرگی است که برعهده خدمتگزاران صدیق صنعت برق کشور نهاده شده است. اگر چه تاسیسات شبکه های توزیع نیروی برق طی چند سال اخیر به دلایل متعدد بارش ها، بروز سیل، توفان و ... دچار خسارت و آسیب های زیادی شده اند، ولی خوشبختانه با مسوولیت پذیری و اقدام به موقع و تلاش شبانه روزی همکاران، تاسیسات آسیب دیده در کمترین زمان ممکن ترمیم و برق موردنیاز مردم تامین شده است.

اینک که "مانور سراسری تعمیر شبکه های فرسوده توزیع نیروی برق "طی روزهای ۲۹ و ۳۰ آبان ماه گذشته در سراسر کشور به رغم مشکلات مرتبط با شیوع ویروس کرونا به نحوی مطلوب برگزار شد، جا دارد از همت، تلاش و خدمات ارزشمند جناب عالی، معاونت و کارکنان بهره برداری به ویژه برقکاران محترم صنعت برق کشور، دفتر روابط عمومی و سایر همکاران آن شرکت در کسب این موفقیت غرورانگیز تشکر و قدردانی نمایم."

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1464406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =