راه‌اندازی سامانه‌های جهانی رسانه‌ای در چین

مسئولان رادیوو تلویزیون مرکزی چین و شرکت مخابراتی «چاینا موبایل»، با هدف تعمیق و گسترش همکاری ها در زمینه کپی رایت محتوا، مراسم امضای استراتژی کپی رایت محتوا را در پکن برگزار کردند.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از رادیو بین المللی چین، در جریان این مراسم، از مرکز ارتباط صوتی و تصویری فوق العاده با کیفیت با استفاده از اینترنت نسل پنج که به صورت مشترک توسط رادیو تلویزیونی مرکزی چین و شرکت مخابراتی چاینا موبایل ساخته شده است نیز رونمایی شد؛ این رویداد نشان دهنده محتوای جامع چاینا موبایل و رادیوو تلویزیون مرکزی چین در حوزه انتشار رویدادهای مهم و برتر ورزشی حوزه بین الملل، تولید محتوای فوق العاده با کیفیت و کنترل پخش هوشمند با کمک هوش مصنوعی در مسیر همکاری گسترده این دو بخش جهت حفظ محتوای کپی رایت است.

«شن هایشیونگ» رئیس رادیوو تلویزیون مرکزی چین در جریان مراسم امضای استراتژی کپی رایت محتوا اعلام کرد که از طریق همکاری با شرکت مخابراتی «چاینا موبایل»، به تحول و تغییر مراکز مرسوم و معمول رسانه های تلویزیونی و رادیویی به سمت ایجاد سازمان های جهانی تمام رسانه ای با ماموریت تولید و پخش جریان اصلی اخبار سمعی و بصری، ایجاد تحول در الگوی تولید و پخش معمول و مرسوم برنامه به سمت تعمیق اصلاحات ساختاری تولید و عرضه محتوا و همچنین در مسیر تغییر و تحول در بکارگیری فناوری های مرسوم و معمول طراحی به سمت استفاده از الگوهای استراتژیک با استفاده از «اینترنت نسل 5 +پخش های فور کی» و «پخش های 4کی و 8 کی+هوش مصنوعی» (5G+4K/8K+AL) کمک های بیشتری ارائه خواهد کرد.

بر این اساس، رادیوو تلویزیونی مرکزی چین به عنوان ایستگاه اصلی رسانه ای و شرکت مخابراتی چاینا موبایل در زمینه نوآوری محتوا، پخش رویدادها، انتقال اینترنت نسل 5 و کنترل پخش های هوشمند، بر اساس تکنولوژی 5G+4K/8K+AL همکاری خواهند کرد.

دو طرف در مسیر اجرای جامع کپی رایت و همچنین پوشش رویدادهای برتر جهان از جمله المپیک توکیو، فوتبال جام 2020 قهرمانان باشگاه های اروپا، بازی های المپیک زمستانی 2022 پکن و جام جهانی 2022 قطر با یکدیگر همکاری خواهند داشت.

رادیوو تلویزیونی مرکزی چین و چاینا موبایل همچنین به صورت مشترک یک سکوی کنترل پخش یکپارچه با کمک اینترنت نسل 5 را ایجاد خواهند کرد و همکاری های مشترکی در تولید محتوا خواهند داشت و مجموعه ای از برنامه های فوق العاده با کیفیت خرید آنلاین و همچنین نسخه سفارشی «گنجینه ملی» و نسخه مرمت شده فوق العاده با کیفیت «فور کی» رمان های بزرگ کلاسیک چین را فراهم خواهند کرد.

چاینا موبایل چین به عنوان یکی از اپراتورهای مخابراتی که گسترده ترین شبکه پوششی اینترنت نسل 5 و بیشترین مقیاس کاربران را در جهان داراست، 385 هزار ایستگاه پایه اینترنت نسل 5 را در چین برپا کرده است.

شبکه رادیو و تلویزیون مرکزی چین نیز به عنوان بزرگ ترین رسانه جریان اصلی جهان با بیشترین مقیاس و به عنوان بزرگ ترین شرکت تجاری رسانه ای با گسترده ترین میزان پوشش اخبار در جهان امروز، در مسیر انجام همکاری های استراتژیک جهت تولید محتوا و نگارش مشترک طرح جدید ادغام رسانه ای، به نیروهای چاینا موبایل ملحق شده است.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1464520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =