از «هامون» تا «دختری با کفش‌های کتانی»/ مرور آثار عبدالله اسکندری در شبکه نمایش

شبکه نمایش آثار منتخب عبدالله اسکندری گریمور مطرح سینما و تلویزیون را روی آنتن می‌برد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این شبکه برای پاسداشت تلاش معلمان عزیز، در بخش ژانر منتخب هفتگی خود به فیلم‌هایی با مضمون آموزش و معلمان که در همه حال، حتی شرایط جنگی و حوادث طبیعی همواره یار و مددکار جامعه بوده اند و در این روزهای کرونایی نیز به جهاد علمی و ستودنی مشغولند می پردازد. همچنین در  بخش صحنه‌گران به مرور آثار و فیلم‌های عبدالله اسکندری یکی از چهره‌پردازان مطرح سینمای ایران خواهد پرداخت .
 
فیلمهای ساعت ۱۳ شبکه نمایش از شنبه ۲۲ تا جمعه ۲۸ آذرماه به ترتیب با عناوین: «آلتینای»، «برایت انار دان کرده بودم»، «صدای پای من»، «بهترین همسایه دنیا»، «خان هشتم»، «زیر خاکی» و «تحفه هند» پخش خواهند شد.
 
این شبکه در ژانر منتخب خود از شنبه تا جمعه ساعت ۱۹ به فیلم های با مضامین معلم و آموزش می پردازد. «آقای لازار»، «معلم دهکده»، «شنا در زمستان»، «انجمن شاعران مرده»، «مربی کارتر»، «جنگل تخته سیاه» و «پرنده کوچک خوشبختی» فیلم‌هایی هستند که از این شبکه پخش می‌شوند.
 
عبدالله اسکندری از چهره های مطرح و خلاق کشورمان در بخش گریم در سینما است که تاکنون بارها سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر را از آن خود کرده است و از جمله اولین هنرمندانی است که چهره‌پردازی را بر اساس شخصیت انجام داده است.
این هفته از شنبه تا جمعه در ساعت ۲۱ ، فیلم هایی با چهره پردازی عبدالله اسکندری از شبکه نمایش به روی آنتن خواهند رفت .

این فیلم ها، به ترتیب عبارتند از: «یک تکه نان»، «کمیته مجازات»، «دزد عروسک‌ها»، «رژیم طلایی»، «یه حبه قند»، «دختری با کفش‌های کتانی» و «هامون»
 
فیلم های جذاب شبکه نمایش در ساعت ۲۳ به ترتیب : «پیغام رسان»، «خانه خرابکن»، «جاسوس نامرئی»، «ماجراهای اسپیرو و فانتازیو»، «حالا تنهائیم»، «کینگ کنگ» و «دور افتاده» هستند که از شنبه تا جمعه پخش می شوند.
 
فیلم های کلاسیک ساعت یک بامداد به ترتیب: «سرتو بدزد رفیق»، «آخرین هورا»، «ستیزه‌گر»، «وقت»، «آرسنیک و تور کهنه»، «متولد چهارم جولای» (به مناسبت روز جهانی عاری از خشونت و افراطی گری) و «فرودگاه ۷۷» هستند. علاقمندان می توانند تکرار این فیلم های کلاسیک را از شنبه تا جمعه در ساعت ۱۵ به تماشا بنشینند.

۲۵۸۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1464928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =