سیمای جرایم، دعاوی و آسیب های اجتماعی استان البرز تدوین شد

سیمای جرایم، دعاوی و آسیب های اجتماعی سال های ۱۳۹۵ الی ۱۳۹۸ استان البرز به همت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز تدوین و ترسیم شد.

به گزارش خبرآنلاین از البرز؛ «جعفر داراب خانی» معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز اظهار کرد: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه پیشگیری از جرم، یک موضوع کاملاً علمی است و بر همین اساس باید برای شناسایی عوامل جرم و آسیب های ناشی از آن با صاحبنظران و کارشناسان این موضوع مشورت و همکاری شود؛ این معاونت با اخذ آمار از ادارات مختلف استان، کتابچه ی سیمای جرایم، دعاوی و آسیب های اجتماعی استان البرز را تدوین کرد.

دبیر شورای پیشگیری از وقوع جرم استان البرز بیان کرد: کتابچه مذکور متشکل از آمار و اطلاعات مربوط به جرایم و آسیب های اجتماعی اخذ شده از نهادهای مختلف از جمله دادگستری، سازمان زندان ها، نیروی انتظامی، بهزیستی، شهرداری، اداره کل راه و شهرسازی، پزشکی قانونی، استانداری، کمیته امداد امام خمینی(ره)، تأمین اجتماعی و... به انضمام تجزیه و تحلیل و ارائة راهکارهای پیشگیرانه می باشد. 

این مقام قضایی افزود: فایل کتابچه موصوف در اختیار مدیران ارشد دادگستری کل استان البرز و معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه جهت بهره برداری قرار خواهد گرفت.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1465195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =