محمود فکری: از دیدار با دوستان و هم‌بازی‌های سابق‌مان خوشحالم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:خوشحالم که در شهر مشهد باید به مصاف شهرخودرو برویم و فردا با دوستان خوبمان رو به رو می‌شویم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمود فکری در نشست خبری پیش از دیدار شهرخودرو و استقلال اظهار داشت: خوشحالم که به مشهد آمده ایم و توفیقی حاصل شد که امشب به زیارت امام رضا برویم. خوشحالم که در این شهر باید به مصاف شهرخودرو برویم و فردا با دوستان خوبمان رو به رو شویم. در این تیم دوستان بنده هم حضور دارند و امیدواریم بازی خوبی از آب در بیاید. امیدوارم این بازی بدون مشکلات و حواشی برگزار شود و بدون شک تیمی برنده می شود که بتواند از موقعیت‌هایش استفاده کند.

وی افزود: ما نسبت به بازی قبل مصدومان خود را در اختیار نداریم، ما محروم نداریم ولی همان بازیکنان قبلی که در تیم ما نبودند را در اختیار نداریم. اما امیدواریم که بازیکنان جایگزین تیم ما شرایط خوبی داشته باشند.

وی در خصوص مصدومیت غلامی گفت: او مشکل خاصی ندارد و تا فردا هم زمان هست و موارد درمانی روی این بازیکن صورت می‌گیرد.

خبرنگاری در خصوص وضعیت اسماعیلی عنوان کرد: سوالات باید پیرامون بازی باشد چون به هر حال اخبار باشگاه استقلال همیشه شامل حواشی می شود. بهتر است در مورد بازی فردا سوال کنید.

وی همچنین ضمن امتناع از صحبت پیرامون فرشید اسماعیلی درباره اینکه گفته بود دربی باید با بازیهای برابر دو تیم برگزار شود گفت: پیش از این هم گفتم که آقای سهیل مهدی گفته بازی های عقب افتاده پرسپولیس قبل از دربی انجام می شود و ان شاالله دو تیم با بازی برابر به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1465380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =