این کدام شیراز است آقایان تهیه کننده و کارگردان؟!

خبرنیوز نوشت:قبلا پیوند کبد و کلیه در بخشی از بیمارستان بزرگ نمازی شیراز انجام می شد اما چند سالی است بیمارستان مدرن و پیشرفته پیوند بوعلی سینا در شهرک صدرای شیراز راه افتاده و نمای این بیمارستان با نمایی که در سریال شرم نشان داده می شود زمین تا آسمان متفاوت است.

قصدمان در این مطلب «زدن» سریال شرم نیست. این کار را چند روز قبل نویسنده برنامه با شدت زیادی انجام داد و حتی از مردم و بینندگان این سریال خواست «شرم» را نبینند!

بخشی از ماجرای سریال شرم مربوط به این است که خانواده ای برای پیوند کبد از تهران به شیراز مراجعه می کنند تا دختر خانواده که وضعیت خوبی ندارد دوباره به زندگی برگردد و الی آخر..

با وجود این که امیر پوروزیری تهیه کننده سریال شرم مهرماه گفته بود:« بنا داریم تا بعد از پایان تصویربرداری در تهران، با چند نفر از بازیگران اصلی و عوامل که تعدادشان هم خیلی زیاد نیست به شهر شیراز سفر کرده و سکانس هایی را در این شهر مقابل دوربین ببریم.»نکته اما اینجاست که به نظر می رسد عوامل این سریال برای قسمت هایی که مثلا در شهر شیراز روی داده اصلا به خودشان زحمت نداده اند به این شهر سفر کنند. یا اگر هم به این شهر سفر کرده اند کارشان به نحوی بوده که شیراز رفتنشان اصلا به چشم نمی آید!

تنها چیزی که در بخش هایِ شیرازِ سریال شرم نشان داده می شود فیلمی کوتاه از دروازه قرآن است که آن هم به راحتی می شود حتی در آرشیو فضای مجازی پیدا کرد.

مهمانخانه ای که تحت عنوان «زند» در فیلم نمایش داده می شود اصلا وجود خارجی ندارد.

اگر بپذیریم اسم مهمانخانه را برای این که تبلیغ نشود تغییر داده اند باید گفت اصلا چنین مکانی با چنین شکلی در شیراز نیست و به نظر می رسد این تصاویر در تهران فیلمبرداری شده باشد.

حتی زمانی که نمای داخلی شهر شیراز و خودروها نشان داده می شود پلاک هیچ خودرویی مربوط به شیراز نیست!

درباره سردر بیمارستان پیوند که در سریال نشان داده می شود هم همانگونه است؛ چنین بیمارستانی با چنین مشخصاتی در شیراز نیست.

قبلا پیوند کبد و کلیه در بخشی از بیمارستان بزرگ نمازی شیراز انجام می شد اما چند سالی است بیمارستان مدرن و پیشرفته پیوند بوعلی سینا در شهرک صدرای شیراز راه افتاده و نمای این بیمارستان با نمایی که در سریال شرم نشان داده می شود زمین تا آسمان متفاوت است.

چه خوب بود مثلا عوامل سریال شرم برای معرفی هرچه بیشتر این بیمارستان جدید به مردم، صحنه های فیلمبرداری شده را در این بیمارستان جدید انجام می دادند تا مردم با خدمات این بیمارستان آشنا شوند.

1717

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1465556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سید حسام یگانه IR ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
    3 0
    دقیقا
  • نادر IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
    2 0
    تهیه کننده حرف نادرستی زده اصلن شیراز نیومدند