کامیابی‌نیا: انگیزه‌مان نسبت به فینال قبل هزار برابر است

هافبک دفاعی پرسپولیس با اشاره به انگیزه تیمش برای دستیابی به عنوان قهرمانی در فینال آسیا ابراز امیدواری کرد از دوحه دست پر خارج شوند. 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کمال کامیابی‌نیا، هافبک دفاعی پرسپولیس که اکنون دومین فینال لیگ قهرمانان آسیا در دوران حضورش در این تیم را پیش رو دارد، امیدوار است بتوانند با تجربه‌ای که کسب کرده‌اند، اینبار موفق به کسب جام شوند.

وی درباره شرایط تیم و حضور در دوحه برای بازی فینال گفت: تمرینات خیلی خوبی را انجام  دادیم و امیدوارم بتوانیم با قهرمانی دل هواداران را شاد کنیم.

کامیابی‌نیا با اشاره به حضور قبلی این تیم در فینال لیگ قهرمانان و ناکامی برای دستیابی به جام، اینبار انگیزه تیمش را چند برابر توصیف کرد: فکر می‌کنم انگیزه ما نسبت به ۲ سال پیش مقابل کاشیما که نایب قهرمان شدیم هزار برابر است و امیدوارم جام را به مردم ایران هدیه بدهیم.

وی با اشاره به اهمیت دستیابی به این عنوان در پایان صحبت‌هایش گفت: این جام هم برای فوتبال کشور خوب است و هم برای لیگ.همه تیم‌ها آرزو دارند که به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسند و ما هم الان در فینال هستیم و امیدوارم جام را به راحتی از دست ندهیم.

۲۵۶ ۲۵۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1465625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =