اجرای رزمایش اصلاح و بهینه سازی شبکه توزیع نیروی برق در استان سمنان

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان از اجرای دومین رزمایش سراسری اصلاح و بهسازی شبکه توزیع برق با رویکرد بهبود ولتاژ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان سیدمحمد حسینی نژاد با بیان این که رزمایش مورد اشاره از سوی معاونت هماهنگی توزیع شرکت توانیر و برای روزهای ۲۷ و ۲۸ آذرماه به صورت کشوری پیش بینی شده گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته، درنظراست این رزمایش در ۹ نقطه استان سمنان و به صورت همزمان اجرایی شود.

وی اظهار داشت: این برنامه در سمنان، شاهرود، دامغان، گرمسار، میامی، آرادان، سرخه و مهدیشهر و همچنین بسطام طرح ریزی گردیده و سناریوی درنظر گرفته شده با رعایت پروتکل های بهداشتی و ایمنی انجام خواهد شد.

حسینی نژاد با عنوان این که رزمایش مذکور را ۲۸ گروه اجرایی به استعداد ۱۳۰ نفر نیروهای عملیاتی و پشتیبانی به اجرا درخواهند آورد یادآور شد: تبدیل شش هزار و ۲۰۰ متر شبکه فشارضعیف هوایی سیمی به کابل خودنگهدار، تعویض و نصب هفت ایستگاه هوایی توزیع برق و افزایش سطح مقطع شبکه به طول چهار هزار متر، از جمله مواردی است که عملیاتی می شود.

وی تصریح کرد: رزمایش های خدمت متعالی به منظور اصلاح و بهینه سازی حجم وسیعی از شبکه ها و تاسیسات توزیع برق فرسوده، قدیمی و عارضه دار، افزون بر یک دهه است که از سوی شرکت توزیع برق استان در نقاط مـختلف اجرایی می شود و عـلاوه بـر تـمرین و آمادگی برای مواقع بـحران احتمالی، بهبود بهره وری و افزایش رضایت مندی مشترکان را به همراه دارد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1466224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =