بهره مندی ۱۳ روستای شهرستان پارس آباد  از گاز طبیعی

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: در حال حاضر پروژه گازرسانی به  ۱۳۳ روستای استان اردبیل در دست اجراء است که از این تعداد ۱۳ روستا در شهرستان پارس آباد می باشد که انشاالله تا پایان سال آینده مشعل گاز در این روستاها روشن خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: در حال حاضر پروژه گازرسانی به  ۱۳۳ روستای استان اردبیل در دست اجراء است که از این تعداد ۱۳ روستا در شهرستان پارس آباد می باشد که انشاالله تا پایان سال آینده مشعل گاز در این روستاها روشن خواهد شد.

سردار اسماعیلی گازرسانی به روستاهای شهرستان پارس آباد را در زمینه توسعه صنعتی و کاهش مهاجرت مردم این منطقه بسیار موثر برشمرد و گفت: در حال حاضر در شهرستان پارس آباد تعداد ۱۱۸ روستا وجود دارد که تا بحال تعداد ۹۷ روستای این شهرستان از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده اند و پروژه های گازرسانی به ۱۳ روستای دیگر این شهرستان نیز در دست اجراء می باشد که با اتمام و بهره برداری از این پروژه ها در مجموع ۱۱۰ روستای این شهرستان از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.

وی میزان برخورداری خانوار روستایی شهرستان پارس آباد از گاز طبیعی را ۹۷ درصد عنوان کرد و افزود: با بهره برداری از پروژه های گازرسانی در دست اجراء در این شهرستان میزان برخورداری خانوار روستایی از گاز طبیعی به ۱۰۰ درصد خواهد رسید.

اسماعیلی در پایان با اعلام اینکه  بیش از نیم میلیون مشترک گاز در استان داریم، گفت: از این تعداد مشترک بیش از ۳۶۰ هزار مشترک شهری و بیش از ۱۳۰ هزار مشترک روستایی می باشند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1466301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =