حرف‌های پژمان جمشیدی درباره حماسه‌سازی پرسپولیس

فارش نوشت: پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت بردن فینال آسیا کار سختی است.

پژمان جمشیدی درباره دیدار پرسپولیس ایران و اولسان هیوندای کره جنوبی در فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: برخی بازی های اولسان را دیده‌ام و می‌دانم پرسپولیس کار فوق العاده سختی را پیش رو دارد زیرا حریف کره ای واقعا تیم خوبی است و خط حمله اش با حضور بازیکن برزیلی فوق‌العاده قوی است. با این وجود اگر بچه های پرسپولیس باهوش بازی کنند، کسب قهرمانی آسیا دور از دسترس نیست.

وی درباره احتمال قهرمانی پرسپولیس با هدایت یحیی گل محمدی توضیح داد: من با آقا یحیی در تیم ملی و پرسپولیس همبازی بوده ام و از لحاظ فنی و شخصیتی وی را می ‌شناسم. گل محمدی فرد آرامی است و این آرامش را به تیم هم منتقل کرده است. همین که توانسته پرسپولیس را تا این مرحله بالا بیاورد نشان می دهد در ادامه مسیر هم توانایی قهرمان کردن تیم در آسیا را دارد.

بازیکن اسبق پرسپولیس ادامه داد: باید قبول کنیم امکانات اولسان بی نهایت است و از این لحاظ دو تیم قابل مقایسه با ما نیستند. به همین دلیل کادرفنی و بازیکنان پرسپولیس برای رقم زدن این قهرمانی کار سختی دارند اما بچه‌های ما مانند سال های گذشته تعصب و غیرت ایرانی را چاشنی کار خود می کنند و با استفاده از آن می  توانند به هدف شان برسند.

جمشیدی درباره غیبت برخی بازیکنان کلیدی پرسپولیس مقابل اولسان تصریح کرد: بی شک نبودن آل کثیر، امیری و پهلوان خیلی به ضرر تیم مان است اما فکر می‌کنم بازیکنان جانشین هم با توجه به اینکه در آستانه کسب یک افتخار ماندگار هستند که هیچ وقت رقم نخورده و شاید سال ها تکرار نشود، انگیزه بسیار زیادی دارند. آنها می توانند حماسه ساز شوند.

وی درباره تاثیر لغو دو بازی لیگ برتری پرسپولیس در عملکرد این تیم در مسابقه فینال عنوان کرد: این موضوع هم به ضرر پرسپولیس است زیرا اولسان کاملا در کورس مسابقات قرار دارد. بین بازی نیمه نهایی و فینال تیم کره ای زمان کمی بود. راحت ریکاوری انجام داد و البته بیشتر از پرسپولیس در آب و هوا و محیط قطر قرار داشت. این شرایط خیلی به نفع حریف است اما به هر صورت پرسپولیس هم از قبل می دانست چنین وضعیتی دارد و قطعا کادرفنی تیم تدابیر ویژه‌ای برای رفع این نقطه ضعف در نظر دارد.

بازیگر پرسپولیسی سینما و تلویزیون کشورمان درباره اینکه آیا هنرمندان و بازیگران کشورمان هم پیگیر دیدار نهایی لیگ قهرمانان هستند، گفت: طبیعتا تمام هنرمندان استقلالی و پرسپولیسی دوست دارند این بازی ملی را ببینند زیرا افتخار قهرمانی آسیا برای تمام ایرانی ها است و همه جامعه هنری هم از بردن پرسپولیس در فینال خوشحال می‌شوند. قطعا همینگونه است.

جمشیدی درباره پیام خود برای بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس در آستانه این بازی فوق‌العاده حساس عنوان کرد: ملتسمانه می خواهم با نهایت وجود بازی کنند. اگر قهرمان شوند چه بهتر و اگر این اتفاق هم رخ ندهد، همیشه عزیز ما خواهند بود زیرا خاطرات خوبی را رقم زده‌ و تا همین جا هم کار بزرگی کرده‌اند.

252 252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1466368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =