تامین سوخت برای مناطق کوهستانی در اولویت کار مدیران باشد

مدیرکل دفتر شهری استانداری قزوین گفت: با ذخیره سازی سوخت مایع در قبل از فصل زمستان نیازهای مناطق کوهستانی و صعب العبور روستایی و شهری را تامین می کنیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ مصطفی صالحی، مدیرکل دفتر شهری استانداری قزوین در کمیته حمل و نقل سوخت که در سالن مدیریت بحران استانداری قزوین برگزار شد؛ اظهار کرد: تامین سوخت و کپسول گاز مایع در مناطق کوهستانی و صعب العبور که هنوز از تسهیلات گاز برخوردار نیستند باید در اولویت کاری مدیران قرار گیرد.
او بیان کرد: در مناطق الموت شرقی و غربی باید از امروز به فکر تامین سوخت مردم باشیم تا در صورت تغییرات جوی و بارش های سنگین زمستانی و مسدود شدن مسیرها برای ساکنان مشکلی ایجاد نشود.
صالحی تصریح کرد: برای پیشگیری از هر گونه بحران و چالش باید میزان نیاز مردم روستایی در مناطق کوهستانی و صعب العبور به سوخت را شناسایی کرده و با ذخیره سازی نفت سفید و مازوت و تامین کپسول های گاز مایع دغدغه مردم را برطرف کنیم.
مدیرکل دفتر شهری استانداری قزوین یادآورشد: البته برای سال آینده برنامه ریزی جدی و دقیقی برای مدیریت سوخت صورت خواهد گرفت و امسال آخرین سالی است که تامین نفت را متعهد شده ایم و همه مناطق باید وضعیت گازرسانی خود را مشخص کنند.
او اضافه کرد: شرکت گاز برای روستاهایی که هنوز به شبکه گاز متصل نشده و امکان تامین سوخت ندارند و برای تامین سوخت مایع برای محدوده خارج از بافت تاکستان هم لازم است اقدام کند. 
صالحی تصریح کرد: در الموت شرقی لازم است همکاری و مساعدت بیشتری در بخش روستایی صورت گیرد تا لوله کشی گاز تسریع شود.
او گفت: نوسان قیمت کپسول گاز مایع باید کنترل شود و در این میان مدیریت در توزیع و حمل و نقل ضروری است تا هیج کمبودی در منطقه دیده نشود.
مدیرکل دفتر شهری استانداری قزوین افزود: با اقدامات انجام شده خوشبختانه در استان هیچ کمبودی در تامین گپسول گاز مایع و سوخت نداریم اما گرانفروشی به هیچ وجه پذیرفته نیست و باید نظارتها بیشتر شود.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1466395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =