۴ ملک تجاری غیرمجاز در بلوار هوشیار کرج جمع‌آوری شد

مدیر منطقه پنج شهرداری کرج با اشاره به برخورد جدی و تخریب ساخت‌وسازهای غیرمجاز، از جمع‌آوری چهار ملک تجاری در بلوار هوشیار که اقدام به نصب کرکره و استفاده تجاری کرده بودند، خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین البرز سید رضا فیض با اشاره به اقدامات صورت گرفته و تخریب ساخت‌وسازهای غیرمجاز در سطح منطقه، اظهار کرد: به‌طورجدی با ساخت‌وسازهای غیرقانونی در سطح منطقه برخورد می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه ساخت‌وسازهای غیرمجاز به‌طورقطع تخریب خواهد شد، گفت: عوامل اجرایی اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری منطقه املاک بدهکار را پلمب می‌کنند.

مدیر منطقه ۵ شهرداری کرج در بخش دیگری گفت: عوامل اجرایی منطقه میلگردهای انتظار و ستون‌های مازاد که احتمال تخلف و سقف مازاد داشتند را برش داده و جمع‌آوری کردند همچنین دیوارهای پشت‌بام که متراژهای غیراصولی داشتند نیز تخریب‌شده است.

فیض گفت: ساخت‌وسازهای غیرقانونی ضمن مخدوش کردن سیما و منظر شهری و زیر پا گذاشتن حقوق شهروندی و همچنین تجاوز به حریم و امکانات شهری فاقد استحکام بنا بوده و مشکلات جدی را برای شهر و شهروندان به وجود می‌آورد از همین رو شهرداری منطقه پنج با جدیت مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز را در دستور کار دارد.

48 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1466808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =