رفع تصرف  ۶۰ هزار متر مربع از اراضی ملی شهرستان ساوجبلاغ

«حامد فرضی» مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز از اجرای حکم رفع تصرف و قلع و قمع در اراضی ملی پلاک ۸۱ - اصلی موسوم به سعیدآباد شهرستان ساوجبلاغ خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین از البرز؛ فرضی با اعلام این خبر افزود: در روز چهارشنبه بیست و ششم آذر ماه سالجاری مساحت شصت هزار مترمربع از اراضی ملی روستای سعید آباد با هماهنگی به عمل آمده با دستگاه قضایی شهرستان ساوجبلاغ، همکاری عوامل نیروی انتظامی و با حضور فرمانده یگان حفاظت استان، نیروهای یگان حفاظت شهرستان های ساوجبلاغ، کرج و نظرآباد رفع تصرف و آزادسازی گردید.

وی ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه دادگستری و دادستانی شهرستان و همکاری همه جانبه عوامل نیروی انتظامی، از تمامی نیروهای یگان حفاظت که در این اجرای حکم حضور داشتند تقدیر و تشکر نمود.

وی اظهار داشت: اراضی ملی و دولتی شهرستان‌ ساوجبلاغ دارای ارزش افزوده بسیار بالایی بوده و مستعد تصرف متخلفین و زمین خواران است، لذا نیروهای یگان حفاظت با گشت و پایش مداوم در اراضی ملی، استفاده از امکانات و نیروهای موجود و تعامل و همکاری با دستگاه قضا و نیروی انتظامی از هرگونه تخریب و تصرف در اراضی ملی و دولتی جلوگیری خواهند نمود و در صورت مشاهده کوچکترین تحرکی در این زمینه قاطعانه برخورد می گردد.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز  ارزش ریالی این اراضی را بالغ بر ششصد میلیارد ریال اعلام نمود.

نماینده دادستان شهرستان ساوجبلاغ در حاشیه این اقدام ضمن تقدیر از عملکرد اداره منابع طبیعی و آبخیزداری تاکید نمود دستگاه قضا با جدیت و تمام قدرت در کنار ادارات متولی اراضی ملی و دولتی است.

وی با اشاره به حساسیت موضوع، از مردم شریف شهرستان، همیاران طبیعت، بویژه دهیاران و شوراهای اسلامی درخواست نمود در صورت مشاهده هرگونه فعالیت خارج از محدوده باغات و اراضی کشاورزی ضمن برخورد قانونی گزارش خود را به مامورین یگان حفاظت و شماره  های تلفن ۱۳۹و ۱۵۰۴ امداد جنگل و مرتع که به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارشات مردمی در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری می باشد اعلام نمایند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1467044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =