صدور پروانه کسب به گواهی پرداخت نیاز ندارد

مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین گفت: صدور یا تجدید پروانه کسب و کار اشخاص حقیقی موضوع ماده۱۸۶ قانون مالیات‌های مستقیم تا پایان سال۱۳۹۹، نیازی به اخذ گواهی پرداخت یا ترتیب پرداخت بدهی مالیاتی ندارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ سعید حوائج، مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین در این خصوص اظهار کرد: با عنایت به شرایط حساس و محدودیت های ناشی از شیوع کرونا، تصمیمات متعددی با هدف تسهیل امور برای فعالان اقتصادی توسط سازمان امور مالیاتی کشور اتخاذ گردیده است. 
او افزود: در همین راستا و بنابر مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا برای صدور، تجدید و یا تمدید پروانه کسب و کار اشخاص حقیقی موضوع ماده۱۸۶ قانون مالیات های مستقیم تا پایان سال۱۳۹۹، نیاز به اخذ گواهی پرداخت یا ترتیب پرداخت بدهی مالیاتی برای وجود ندارد.
حوائج بیان کرد: بلافاصله پس از دریافت سیستمی استعلام از سوی اتاق اصناف استان، پاسخ مربوط مبنی بر "بلا مانع بودن صدور پروانه کسب و کار به لحاظ مالیاتی" به صورت بر خط و بدون بررسی وضعیت بدهی مودی، صادر و ارسال می شود.
مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین خاطرنشان کرد: مودیان محترم توجه کنند مفاد این بند به کارت بازرگانی اشخاص اعم از حقیقی و حقوقی تسری ندارد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1467059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =