واکنش استقلال به اتفاق جنجالی لیگ کشتی!

سخنگوی باشگاه استقلال گفت: اظهار نظر رییس فدراسیون کشتی در مورد این که مدیرعامل استقلال در جریان اتفاقات تیم کشتی این باشگاه نبوده، درست نیست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حجت نظری درباره صحبت های علیرضا دبیر، رییس فدراسیون کشتی در مورد این که مدیرعامل استقلال در جریان اتفاقات تیم کشتی این باشگاه نبوده است، گفت: ابتدا موفقیت تیم استقلال در لیگ کشتی آزاد را تبریک می گویم‌. رییس فدراسیون کشتی گفت آقای مددی در جریان اتفاقات تیم کشتی استقلال نبوده که درست نیست.

سخنگوی باشگاه استقلال افزود: از دبیر این انتظار می رود که جملاتش را دقیق بگوید. اینکه جملات او پست سر هم گفته شود ممکن است باعث ایجاد مشکل برای استقلال شود. 

وی با اعلام حمایت باشگاه استقلال از تیمداری در رشته های غیرفوتبالی گفت: ما همچنان تلاش خواهیم کرد تیم های دیگری هم داشته باشیم حتی در حوزه بانوان نیز برنامه هایی برای تیمداری داریم.

گفتنی است استقلال قهرمان رقابت های لیگ کشتی ایران شد. پیش از مسابقه آبی ها به دلیل غیبت چند کشتی گیر خود خواهان تعویق فینال بودند ولی مسئولان کشتی موافقت نکردند تا یزدانی سرمربی این تیم قهر کند و برود. حتی کشتی گیران استقلال قصد نداشتند روی تشک بروند که علیرضا دبیر رئیس فدراسیون به آنها گفت در صورت کشتی نگرفتن محروم خواهند شد. 

۲۵۵ ۲۵۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1467338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =