۲۴۲ بیمار کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستانهای استان اصفهان

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: همچنان ۲۴۲ بیمار کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستانهای استان اصفهان به جز کاشان و آران و بیدگل بستری هستند.

به گزارش خبرآنلاین از اصفهان، در حال حاضر هیچ یک از شهرهای استان در وضعیت قرمزقرار ندارد اما به گفته کارشناسان این مطلب به هیچ عنوان به معنای عادی بودن اوضاع نیست.

در حال حاضر هشت شهر استان اصفهان شامل برخوار، بویین میاندشت، چادگان، خور و بیابانک، دهاقان، فریدونشهر، مبارکه و نجف آباد در وضعیت زرد کرونا قرار دارند.

همچنین ۱۶ شهرستان استان اصفهان شهرهای آران و بیدگل، اردستان، اصفهان، تیران، خمینی‌شهر، خوانسار، سمیرم، شاهین شهر، شهرضا، فریدن، فلاورجان، کاشان، گلپایگان، لنجان، نائین و نطنز وضعیت نارنجی کرونا را دارند.

آخرین وضعیت شیوع کرونا در استان اصفهان

در همین ارتباط آرش نجیمی با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کرونا در استان اصفهان اظهار داشت: در یک روز اخیر یک ۵۳۶ بیمار مشکوک به کرونا در استان اصفهان به جز دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل به مراکز درمانی استان اصفهان مراجعه کرده‌اند.

وی افزود: از این تعداد مراجعه کننده تست ۱۱۵ نفر مثبت کرونا بوده است که ۷۷ بیمار در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری شده‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تعداد کل بیماران مبتلا به کرونای بستری در مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان را ۸۱۶ نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۲۴۲ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

فوت ۱۸ نفر در ۲۴ ساعت اخیر

وی تعداد مرگ و میر بیماران مشکوک به کرونا طی ۲۴ ساعت اخیر را ۱۸ نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد تست ۱۰ نفر مثبت کرونا بوده است.

نجیمی ادامه داد: همچنین طی ۲۴ ساعت اخیر ۵۷ بیمار مبتلا به کرونا بهبود یافته و از مراکز درمانی استان اصفهان ترخیص شده‌اند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1467654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =