پس از اقدام تروریستی امروز گروهک ریگی هیات دولت اواخر این هفته، در پنجاهمین سفر استانی هیات دولت به استان سیستان و بلوچستان می‌رود.

هدف ازاین سفر بررسی مصوبات دور اول سفرهای استانی و تصویب مصوبات جدیدی برای پیشرفت و آبادانی این استان اعلام شده است.

مقصد جدید هیات دولت برای سفرهای استانی در حالی استان سیستان و بلوچستان تعیین شده است که صبح امروز گروهک ریگی با انجام یک عملیات انتحاری تعدای از ماموران نیروی انتظامی را در این استان به شهادت رساند. این اقدام تروریستی که به وسیله دو دستگاه خودرو بمب‌گذاری شده در محل صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی در سراوان انجام شد، با پاره کردن زنجیر مقر برگزاری صبحگاه مشترک و ورود این دور خودرو به میان مأموران صورت گرفته و موجب شهید شدن جمعی از پرسنل نیروی انتظامی شده است. رانندگان این دو خودرو نیز کشته شده و تا این لحظه از تعداد شهدای این ترور اطلاع دقیقی به دست نیامده است.

عبدالعزیز جمشید زهی، نماینده سیستان و بلوچستان در مجلس هشتم درباره این اتفاق اظهارداشت: این عملیات به وسیله دو دستگاه خودرو بمب‌گذاری شده در محل صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی در سراوان انجام شد که به دلیل اجرا نشدن صبحگاه مشترک آمار کشته شدگان کم بوده است. جمشید زهی افزود: به دلیل اینکه در سروان نیستم از جزئیات آن خبر ندارم. چندی پیش 14 سرباز ایرانی که گروگان گروه ریگی بودند توسط همین گروه در خاک پاکستان و در سکوت مسئولان ایرانی و پاکستانی به شهادت رسیدند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =