خرید اقساطی بیمه‌نامه‌های شخص ثالث برای ایثارگران

مدیرعامل شرکت بیمه دی با اشاره به فراهم شدن امکان صدور بیمه‌نامه‌های شخص ثالث برای ایثارگران به‌صورت اقساطی گفت: در این طرح که پیش‌بینی می‌شود از هفته آینده آغاز شود، ایثارگران عزیزی که از بنیاد شهید و امور ایثارگران حقوق دریافت می‌کنند می‌توانند از این شرایط بهره‌مند شوند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از ایثار، محمدرضا کشاورز روز یکشنبه ۳۰ آذر در نشست خبری با موضوع توسعه خدمات بیمه‌ای به جامعه ایثارگری ضمن تبریک میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار به ارائه گزارشی از اقدامات شرکت بیمه دی در مسیر خدمت‌رسانی به ایثارگران پرداخت و گفت: امسال برای چهارمین سال متوالی افتخار خدمت‌رسانی به ایثارگران را از طریق بیمه تکمیلی درمان عهده‌دار هستیم.

وی افزود: در حال حاضر یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر از ایثارگران شامل والدین، همسران و فرزندان شهدا و جانبازان و افراد تحت تکفل آنان تحت پوشش این بیمه قرار دارند. خدمات بیمه تکمیلی در دو حوزه مراکز طرف قرارداد و مراکز غیر طرف قرارداد ارائه می‌شود که پرداخت هزینه‌های بخش غیر طرف قرارداد نیز در تعهد شرکت بیمه دی هست و ایثارگران عزیز با ارائه اسناد درمان، هزینه‌ها را ظرف مدت ۴۸ ساعت دریافت می‌کنند.

مدیرعامل شرکت بیمه دی با بیان اینکه ۸۰ درصد خدماتی که ایثارگران از طریق بیمه دی دریافت کرده‌اند مربوط به مراکز طرف قرارداد بوده است گفت: ۲۰ درصد دیگر خدمات مربوط به مراکز غیر طرف قرارداد بوده که استقبال ایثارگران از مراکز طرف قرارداد نشان‌دهنده کیفیت و سطح بالای مراکز طرف قرارداد است.

کشاورز افزود: در حال حاضر به‌صورت متوسط روزانه ۶۰ هزار خدمت بیمه‌ای از طریق شرکت بیمه دی به جامعه معزز ایثارگری ارائه می‌شود. البته اخیراً به دلیل شیوع بیماری کرونا مراجعات به مراکز درمانی کمی کاهش پیدا کرده است که این مسئله مربوط به عموم جامعه است. خوشبختانه با حمایت‌های رییس محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران وضعیت تأمین منابع مالی این قرارداد در شرایط خوبی قرار دارد و پرداخت‌ها به سرعت انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه شرکت بیمه دی در ایام شیوع کرونا اقداماتی را برای خدمات‌رسانی و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در بین ایثارگران انجام داده است گفت: یکی از اقداماتی که به‌عنوان مثال در این زمینه انجام‌شده توزیع بسته‌های بهداشتی جلوگیری از ویروس کرونا برای گروه‌های پرخطر ایثارگری است. همچنین سامانه خود اظهاری برای ثبت نشانه‌ها و رصد سلامتی ایثارگران در زمینه شیوع بیماری کرونا راه‌اندازی شده است.

مدیرعامل شرکت بیمه دی افزود: جانبازان عزیز ۷۰ درصد و شیمیایی در زمینه کرونا مورد غربالگری قرار گرفتند تا در صورت ابتلای این عزیزان به کرونا در مراحل اولیه شناسایی و تحت درمان قرار بگیرند. همچنین باید یادآوری کرد که تمام هزینه‌های بستری و سرپایی بیماری کرونا تحت پوشش شرکت بیمه دی قرار دارد.

کشاورز یکی از مهم‌ترین استراتژی‌های شرکت بیمه دی را توسعه خدمات الکترونیک عنوان کرد و گفت: در حال حاضر تمام امور بیمه‌ای ایثارگران به‌صورت الکترونیک انجام می‌شود. همچنین مرکز ارتباط با شماره ۱۶۷۱ به‌صورت شبانه‌روزی آماده ارائه مشاوره به ایثارگران است که در این مرکز ۵ پزشک برای مشاوره به جانبازان ۷۰ درصد و شیمیایی نیز حضور دارند.

مدیرعامل شرکت بیمه دی با اشاره به طراحی پورتال تخصصی درمان ایثارگران گفت: این سامانه طراحی‌شده و طی یک ماه آینده پیاده‌سازی می‌شود.

وی درمان را یکی از دغدغه‌های اساسی تمام مردم دانست و گفت: حوزه درمان زنجیره‌ای است که بخشی از آن مربوط به شرکت‌های بیمه‌ای است و بیمه به‌عنوان یکی از نیازهای ضروری جوامع امروزی نقش مهمی در ایجاد آرامش در جامعه دارد.

کشاورز با اشاره به مهیا شدن امکان صدور بیمه‌نامه‌های شخص ثالث برای ایثارگران به‌صورت اقساط گفت: در این طرح که پیش‌بینی می‌شود از هفته آینده آغاز شود، ایثارگران عزیزی که از بنیاد شهید و امور ایثارگران حقوق دریافت می‌کنند می‌توانند از این شرایط بهره‌مند شوند و تلاش می‌کنیم بخشی از فرایندهای این مسئله به‌صورت غیرحضوری و الکترونیکی ارائه شود.

۴۷۲۳۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1468039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =