کل‌کل شدید سرخابی‌ها پس از فینال آسیا

پس از پایان فینال لیگ قهرمانان آسیا، هواداران پرسپولیس و استقلال برای هم کری خواندند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل اولسان هیوندای کره جنوبی شکست خورد تا برای دومین بار دستش از رسیدن به جام کوتاه بماند. پس از این بازی از شما کاربران خبرآنلاین خواستیم تا نظرتان را درباره این بازی برای ما بنویسید. برای خواندن نظرتان اینجـــــــــــــا را کلیک کنید.

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1468113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سعید IR ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
    7 1
    ریشه این شکست در فراری دادن استرا و کلی تضییع حقوق سایر تیم ها و مهندسی لیگ طی سه چهار سال گذشتس که مستاسفانه تاوان سخت ترش نرسیدن تیم‌ملی به جام جهانیه
  • علیرضا IR ۰۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    5 4
    بعنوان یک هوادار استقلال،اصلا نبایستی نتیجه بازی و نوع بازی تیم حریف برام مهم باشه،ولی قاعدتاً توی مسابقات نتایج حریفان توی رتبه بندی لیگ تاثیر داره،برای همین قطعا باخت و نتیجه نگرفتن تیم های دیگرعث خوشحالی میشه و صد البته حریف و رقیب قابل احترامی مثل پرسپولیس،دیگه نور علی نور. کری نمی خوانم یک نکته،بازی باشگاهی در سطح آسیا بازی باشگاهیه،درحق تیم ملی ظلم شد.این اشتباه یک باره دیگه هم در اختلاف برانکو و کی‌روش رخ داد.اونجا هم دوستان پرچم زیبای سه رنگ کشورمان رو کنار گذاشتند و بیرق پرسپولیس رو بلند کردند.ضربه اش رو هم بعدها خوردیم.بی انصاف ترین هوادار پرسپولیس هم از حمایت های هشت ساله وزیر ورزش حالشوون خرابه.