عوامل نزاع طایفه ای در یک عروسی در اروندکنار دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از دستگیری عاملان یک نزاع طایفه ای در یک عروسی در اروندکنار همراه با کشف سلاح و مهمات خبر داد.

سرهنگ سید محسن تقی زاده در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین در آبادان اظهار کرد: برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر بروز یک فقره  نزاع طایفه ای در یک مراسم عروسی و استفاده از سلاح گرم در آن درگیری که منجر به زخمی شدن ۲ نفر از  ناحیه پا شد، به طور سریع ماموران پلیس برای شناسایی و دستگیری عاملان  این نزاع طایفه ای وارد عمل شدند.

وی افزود: ماموران پلیس اروندکنار با انجام تحقیقات میدانی و کاراطلاعاتی در کمترین زمان ممکن توانستند ۱۱ نفر از عوامل اصلی این نزاع را شناسایی و با هماهنگی قضایی و طی یک عملیات منسجم آنها را دستگیر کنند.

وی گفت: از مخفیگاه متهمان یک قبضه سلاح جنگی کلاش به همراه ۱۰عدد فشنگ جنگی کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان با اشاره به تشکیل پرونده قضایی علیه افراد دستگیر شده و ارسال آن به دادسرا تصریح کرد: ۹ نفر از افراد دستگیر شده با حکم قاطع مقام قضایی اروندکنار راهی زندان شدند و ۲ نفر دیگر تحت قرار صادره آزاد شدند.

سرهنگ تقی زاده در پایان از ورود با صلابت و قاطع قاضی اروندکنار به این پرونده و همکاری بسیار خوب کارکنان دریابانی به هنگام دستگیری عاملان این درگیری قدردانی کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1468563

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =