۰ نفر
۷ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۰۷:۱۹

روزنامه جام جم نوشت:

2 مرد که به انگیزه ناموسی، مردی جوان را کشته و جسدش را در باغی دفن کرده بودند، از سوی کارآگاهان جنایی شهرستان شهریار دستگیر شدند.

 بعدازظهر روز دوشنبه مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 شهریار تماس گرفت و از کشته شدن برادرش در باغی در منطقه وحیدیه این شهرستان خبر داد. با اعزام ماموران به محل حادثه مشخص شد مردی جوان با ضربه‌های چاقو به قتل رسیده و جسدش در باغ دفن شده که برادرش به کمک چند کارگر آن را پیدا کرده است. پس از انتقال جسد به پزشکی قانونی مشخص شد مرد جوان ابتدا با چاقو زخمی و سپس با طناب خفه شده است.کارآگاهان جنایی آگاهی شهریار در تحقیق از کارگران متوجه شدند مرد جوان از شب گذشته به طرز مرموزی ناپدید و روز بعد جسدش در باغ پیدا شده است. بنابراین، برادر و پسر دایی مقتول که در محل حادثه حضور داشتند، به عنوان مظنونان پرونده بازجویی شدند و اعتراف کردند که مرد جوان را به انگیزه ناموسی کشته‌اند.

یکی از متهمان به پلیس گفت: چند هفته پیش همسرم به من گفت، برادرم با زور و تهدید او را مورد آزار و اذیت قرار داده و از او خواسته تا از من طلاق بگیرد. ابتدا حرف‌های همسرم را باور نکردم تا این که از برادرم درباره آن موضوع پرسیده و متوجه صحت گفته‌های همسرم شدم. برادرم ادعا می‌کرد، پیش از ازدواج ما، به همسرم علاقه‌مند بوده و هر کاری می‌کند تا او را به دست بیاورد و اگر لازم باشد، مرا هم می‌کشد. این حرف‌ها را با پسردایی‌ام که با ما همکار بود، در میان گذاشته و تصمیم به قتل برادرم گرفتیم. شب حادثه 3 نفری در باغ بودیم که با هم مشاجره کردیم و او با تهدید از من خواست، همسرم را طلاق دهم که من نیز با همدستی پسردایی‌ام او را کشته و سپس دفن کردیم.

بنابراین گزارش، متهمان با قرار قانونی از سوی بازپرس اصغری زاویه، رئیس شعبه هفتم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شهریار روانه بازداشتگاه پلیس شدند. همسر برادر مقتول نیز برای تحقیقات به پلیس آگاهی احضار شد.
17282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 146858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =