۰ نفر
۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۴
نصرتی: هوشمندانه جنگیدیم و بردیم

سرمربی پارس جنوبی جم ضمن تمجید بازیکنانش بابت برد دربی بوشهر، تیمش را شایسته صدرنشینی دانست. 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمد نصرتی بعد از برد دو بر صفر تیمش مقابل شاهین شهرداری بوشهر گفت: بعد از کسب دو تساوی مقابل خیبر خرم آباد و فجرسپاسی شیراز سعی کردیم بازیکنان ریکاوری خوبی داشته باشند و به لحاظ روحی روانی به آرامش برسند.

وی افزود: طی هفته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و در فاصله زمانی تا این بازی، حریف مان را به دقت رصد کردیم. نیمه اول بازی پرفشاری را از سوی دو تیم شاهد بودیم و بازیکنان مان توان زیادی را صرف کردند .

نصرتی درباره نیمه دوم بازی گفت: در نیمه دوم تحت فشار بازی با تعویض هایی که انجام دادیم به خوبی جریان بازی را در دست گرفتیم و توانستیم با استفاده بهینه از مالکیت توپ اقدام به موقعیت سازی کنیم. برای امتیاز این بازی خیلی مهم بود و بازیکنانم به خوبی در این باره توجیه بودند و از همه فرصت ها به خوبی استفاده کردند. 

سرمربی تیم پارس جنوبی جم با اشاره به کار سخت تیمش در ادامه رقابت های لیگ یک تصریح کرد: بازیکنان ما باید بدانند برای تدوام صدرنشینی می بایست از تک تک فرصت هایی که نصیب شان می شود، نهایت بهره را ببرند. امروز تیم ما خوب جنگید و تا ثانیه های آخر مبارزه کردیم. در کنار این باهوش بودیم و تمرکز بالا و فرصت طلبی بازیکنان مان سه امتیاز. حساس را نصیب مان کرد. ما از این بازی دستاوردهای خوبی داشتیم. برای دومین بار کلین شیت کردیم، دربی استان را بردیم و دوباره به صدر بازگشتیم

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1468794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =