۱۱۹ نفر
۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۰
به فرزندان‌تان یاد بدهید مثل علیرضا منصوریان نباشند!

صدایش می‌کردند داش علی و چه بسیار آنهایی که فکر می‌کردند یا فکر می‌کنند از با معرفت‌ترین‌های فوتبال ایران بوده و هست اما فقط بیایید سه تجربه آخرش را در تیم‌هایی که بوده مرور کنیم و ببینیم آیا او واقعا همان کسی است که ادعایش را دارد؟

دوشنبه شب ویدئوهایی از حضور علی رضا منصوریان در برنامه میثاقی را خیلی از کانال‌های ورزشی منتشر کردند. ویدئوهایی که در آنها سرمربی سابق تراکتور سعی داشت از دلایل اخراجش بگوید. از اینکه قربانی شده و حقش را خورده‌اند.
اما تلخ‌ترین بخش از حرف‌های او، تلاشی بود که برای ساختن دوگانه تبریز -تهران به خرج داد. اینکه اگر مالک تراکتور رئیس فدراسیون فوتبال شود، استقلال و پرسپولیس را سلاخی می‌کند.
این دمیدن در همان آتشی است که سال‌هاست باعث شده تقابل‌های تهران و تبریز در فوتبال پر از تنش باشد. پر از پرتاب سنگ، دشنام و خونریزی.
و این‌بار کسی که تا همین دو هفته قبل روی نیمکت تراکتور می‌نشسته، این‌چنین  بر آتش اختلافات می‌دمد.
آن هم روی آنتن زنده شبکه ۳. آنتنی که انگار مسئولیت اجتماعی در آن تعریف نشده و مجری برنامه‌اش بی کوچکترین ری‌اکشنی دست مهمانش را باز گذاشته بود تا هرچه دل تنگش می‌خواهد بگوید. فارغ از اینکه این گفته‌های بی‌سند تنها باعث تشدید این دوقطبی مضر می‌شود. آنتنی که برای بودن روی مدارش فقط باید به عادل فردوسی‌پور طعنه بزنی و گرنه خیلی مواردی چون مصالح عمومی کشور اهمیتی ندارد و کسی برای حرف‌های ساختارشکن و بحران‌ساز، کلامی تذکر نمی‌دهد.
منصوریان برای تلافی اخراجش برچسب می‌زند. او با خود گمان می‌کند با تخریب زنوزی، مسیر ریاست فوتبال برای مهدی محمدنبی هموارتر می‌شود. دبیر کل فدراسیون فوتبال که رابطه رفاقت قدیمی با علی منصور از دهه ۷۰ دارند.

بسیاری حتی رفتن منصوریان به تبریز را بی ارتباط با همین رفاقت ندانسته بودند. ارتباطی که البته از سوی نبی تکذیب شده اما آن زمان درباره‌اش از اتحادی گفته شده بود که وجه‌المصالحه‌اش منصوریان است. اتحادی که اگر بود هم ده روز قبل از لیگ با برکناری علی‌پور از مدیریت تراکتور با شکست مواجه شد و از همان روز حضور علی منصور را در تبریز بی منطق کرده بود. گفته‌ای که البته منصوریان خودش هم به شکلی دیگر در همان برنامه تائیدش کرد.
گفته‌های از سر خشم منصوریان و رفتار همراه با جرزنی او البته واکنش تند تراکتور را به همراه داشته. باشگاهی که نمایندگانش اجازه دفاع از خود در طول برنامه را هم نداشته‌اند. 
فارغ از همه آنچه در آن برنامه گذشت اما نگاهی به رفتار دوشنبه شب علی منصور و توالی رفتارهای متناقضش در سال‌های اخیر، فضایی را می‌سازد که در آن به سختی می‌توان او را نماد معرفت نامید و به عنوان یک الگو در این زمینه معرفی‌اش کرد. بیایید مرورشان کنیم. همین دو سه ماه قبل برای رفتن به تبریز تمام هویت استقلالی پیج شخصی اینستاگرامش را پاک کرد و شروع کرد تنها از تراکتور گفتن، درحالی که قطعا همه پرشورهای تبریزی می‌دانستند کسی را به تبریز برده‌اند که ادعا دارد داش علی آبی‌هاست.
یا ماجراهای رفتنش به ذوب‌آهن و جدایی‌اش از آن تیم را حتما یادتان مانده. کمی قبل‌تر هم آن شب معروف برنامه ۹۰ و ماجرای افتادن پرده‌های حقیقت رفتارش در استقلال در زمانی که همزمان با مهدی رحمتی و ملکی، عضو هیات مدیره وقت آبی‌ها، روی آنتن زنده برنامه بودند.
رفتارهای دوگانه و پر از تناقضی که وقتی از یک داش علی ملقب به باتعصب سر می‌زند، از یک قهرمان ملی یک مربی ناکام و پاک باخته می‌سازد!

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1468853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 28
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • وحید زنجان اوغلی IR ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
    خودت یکم انصاف داشته باش بعد بیا انتقاد کن
  • IR ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
    اتفاقا اين آتشي است كه مالك پولدار تراكتور سالهاست براي لاپوشاني ناكامي هايش بر آن ميدمد
  • محمد IR ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
    سلام.آقای عشوندی خودت با کی هستی؟
  • سعید IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
    زنوزی باعث وبانی بی حرمتی به پرسپولیس بوده و میباشد، چه کسی اولین بار بحث حکومتی بودن پرسپولیس رو مطرح کرد؟طرفداران چه تیمی پرچم ژاپن رو برای اولین بار به استادیوم اوردن؟اسم پیروزی رو برای تحقیر باشگاه پرسپولیس چه کسی عنوان کرد؟آقای نویسنده بهتره به فرزند ت یاد بدهی زنوزی نباشه
    • p. masiha IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
      درود بر شما...زمانی برای بازی با آلیما تماشاگرهای استقلال میومدن پرسپولیس رو تشویق می کردند و هفته بعد تماشاگر های پرسپولیس سر بازی با نفباخورر استقلال رو تشویق کردند. رقابت بود نه کین و دشمنی...آقای زنوزی با رفتارها و حرف هایی که مس زند عداوت و کینه رو در فوتبال جاری کردند. پول درک نمیاره!!!!خیلی از رفتارهای منصوریان رو نمی پسندم اما در این مورد بسیار خوب صحبت کرد...
  • IR ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
    استقلالیا همینن دیگه جز این باشند باید تعجب کرد
  • IR ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
    معرفت کیلویی چند پای پول که وسط باشه همه رنگ عوض می کنند
  • IR ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
    78 64
    اصلا جای تعجب نداره
  • IR ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
    کجای این رفتار عجیبه استقلالیا همیشه همینطور بودند و هستند و خواهند بود
  • منور IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
    اقای عشوندی با سلام بنده ترک، استقلالی و عاشق همین داش علی منصوریان بودم ولی واقعیت ایشان رو بعد بازیگری یک شومن دیدم تا یک ادم منطقی. کسی که بلد است خوب حرف بزند و ادای ادمای بزرگ رو خوب درمی اورد.من با منطق تراکتور موافق نیستم که چنین برخوردی را با منصوریان اون هم بعد هفته پنجم کرد. چون انصافا تراکتور بازیکنانش کامل در اختیارش نبود و داشت تازه شکل می گرفت.ولی این حرفایی که منصوریان زد بقول خودش در مقابل نصف جمعیت ایران یعنی پایان خودش.
    • IR ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
      شما ترک هستید ولی عاشق ایران نیستید ک حتی استقلالی هم نیستی
  • IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
    زنوزی اصلا میخواد بره فدراسیون که استقلال و پرسپولیسو سلاخی کنه. هدفش همینه و بس...
  • مجید IR ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
    80 68
    صد در صد موافقم متاسفانه خیلی از این فوتبالیستها بعد از دوران فوتبالشون با عملکرد های اشتباهشون خاطرات خوب دوران بازیشون رو از بین می برند فارغ از عملکرد فنی مربیگری شخصیت حرفه ای میخواد که خیلی از این آقایون ندارن
  • IR ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
    ما یاد میدیم مثل بابا مسعود و مافیای قرمز نباشن که با مکیدن بودجه های کلان از گرفتن یک جام بین المللی هم عاجز هستن. شما هم هر وقت تونستی به بقیه انتقاد کنی، بیا از امثال منصوریان هم که صدایی ندارن بد بگو.
  • مهدی IR ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
    کجایی عادل؟؟؟
  • س IR ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
    53 89
    سلام شما برای اینکه مخاطبانتان را بر علیه شبکه سه و میثاقی کنید از عادل فردوسی پور نام میبرید واقعا که
  • مینا انصاری IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
    با عرض سلام اتفاقا من علی منصور را الگوی خوب برا بچه هام مبدونم
  • سعید IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
    چرا نظرات رو زیر این مطلب گاملا یک طرفه علیه یک مربی باشرف منتشر نمی کنید. مالک تراکتور عملکرد و نگاه فوتبالیش کاملا زیر سواله.و اینو خیلی از هوادارای فوتبال فهم تراکتور هم میدونن
  • پویا IR ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
    سواد فنی و رزومه مربیگری و برخی رفتارهای پوپولیستی علیرضا منصوریان به شدت جای نقد دارد.ولی در مورد جبهه گیری زنوزی و مصاحبه های گاه و بیگاهش که همیشه با طعنه و توهم حمایت های تمام قد از تیم های پایتخت همراه است حق را تمام و کمال به منصوریان می دهیم.
  • سعید IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
    متاسفانه ایشان اصلن مربی خوبی نیستن ولی شومن قابلی هستن که قطعن بین ما هوادارهای استقلال دیگه هیچ جایگاهی ندارن
  • سلی IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
    95 38
    حرف حق تلخه...خب مگه منصوریان به زور رفت..از بازی اول میگن اخراجت میکنن...هر چی گفت حق بود و درست..مالک هم بباد حرفاشو بشنویم..
  • گرفتار IR ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
    54 14
    تو خوبی
  • IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
    71 17
    اونوقت مدیر شبکه میگه اقای فردوسی پور از مدار خارج شد و تنها خواستمون رعایت عرف و ... ولی تو برنامه اقای میثاقی این موارد اصلا مهم نیست
  • Hamid IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
    آقای زنوزی بارهای بار حتی تو پخش زنده حاضر نشده اسم پرسپولیس رو بیاره و می‌گفت پیروزی .ایشون فقط پول داره وگرنه صلاحیت مدیریت و انجام کارهای مهم رو نداره.
  • ناصر IR ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
    57 41
    سلام و درود: بزن که سوز دل من به ساز میگویی.....عالی بود....احسنت ....
  • IR ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
    74 57
    پرسپوليس اگه بودجه كلان داشت كه بيرانوند، ترابي، عليپور، شجاع و بشار رو از دست نميداد. بلكه مثل استقلال بي بودجه، دياباته 600 هزاد دلاري رو ميخريد و نگه ميداشت !!
  • IR ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
    343 3
    به فرزندانم یاد داده ام به هیچ سلبریتی و بازیگری اقتدا نکرده و الگوبرداری نکنند ............
  • IR ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
    80 61
    تیتر خیلی بدیه