محمد امین عبدی دادستان ساوجبلاغ شد

در آیینی از زحمات دهقانیان تقدیر و محمد امین عبدی به عنوان دادستان ساوجبلاغ معرفی شد.

به گزارش خبرآنلاین از البرز، در مراسمی که با حضور رئیس کل دادگستری استان، رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب و نیز دادستان عمومی و انقلاب کرج، دبیر شورای تحول قضایی استان، امام جمعه و فرماندار ساوجبلاغ و جمعی از اعضای شورای تامین این شهرستان برگزار شد از زحمات علیرضا دهقانیان تقدیر و محمد امین عبدی به عنوان دادستان این شهرستان معرفی شد.


دهقانیان اوایل شهریور امسال به عنوان مدیر حفاظت و اطلاعات دادگستری کل استان معرفی شد و تاکنون با حفظ سمت در این جایگاه قرار داشت که امروز جای خود را به «محمد امین عبدی» داد که یکی از قضات جوان دادگستری استان البرز است.


«حسین فاضلی هریکندی» رئیس کل دادگستری استان البرز با تقدیر از اقدامات دادستان سابق ساوجبلاغ متذکر شد: وی در مدت کوتاه مدیریت دادسرای این شهرستان توانست رتبه اول را در ارزیابی های استان داشته باشد و در بازرسی هیئت بازرسی دادستانی کل کشور نیز شایسته تقدیر شناخته شد و مورد تشویق قرار گرفت.


 رئیس کل دادگستری استان انتصاب «محمد امین عبدی» به عنوان دادستان عمومی و انقلاب ساوجبلاغ را در راستای سیاست های جدید قوه قضائیه و دادگستری استان عنوان کرد و تاکید کرد: وی که از امروز شروع به کار خواهد کرد مدیری جوان و انقلابی است که همه دوران خدمت خود از مرحله دادیاری تا ریاست شعبه پنجم دادگاه حقوقی را در استان گذرنده است.

وی در پایان به تببین انتظارات خود از دادستان این شهرستان پرداخت و بیان کرد: انتظار داریم تکریم ارباب رجوع و همکاران، رسیدگی به پرونده های مسن و معوق، توجه ویژه به زندانیان در مراحلی از قبیل تحقیقات مقدماتی، قرارهای تامین و اجرای حکم، تعامل با مدیران شهرستان در عین حفظ استقلال قضایی از اولویت‌های رئیس دادگستری و دادستان این شهرستان باشد.


در انتهای این مراسم، ابلاغ قضایی، «علیرضا دهقانیان» به عنوان معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان و «محمدامین عبدی» به عنوان، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ساوجبلاغ از سوی رئیس کل دادگستری استان اعطا شد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1469114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =