«همسایه بغلی؛ یک شب شوم برای بچه‌قلدارها» منتشر شد

انتشارات صاد رمان نوجوان «همسایه بغلی؛ یک شب شوم برای بچه‌قلدرها» نوشته‌ گری گیزلین با ترجمه‌ عاطفه حق‌وردی را در ۲۱۶ صفحه منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هارولد بلِ دوازده‌ساله در شهر ساحلی کوچکی زندگی می‌کند و روزهای خود را با خواندن کتاب و گشت‌وگذار در پیاده‌روها می‌گذراند ولی نمی‌تواند، روی صندلی چرخدار در مقابل شرارت الکس‌ِ قلدر و نوچه‌هایش مقاومت کند. وقتی فرانک گولز، نویسنده رمان‌های ترسناک به‌همراه دخترانش به همسایگی آن‌ها نقل‌مکان می‌کند، همه‌چیز تغییر می‌کند.

هارولد خیلی زود می‌فهمد که زندگی در همسایگی خانواده گولز هرگز نمی‌تواند آرام و طبیعی باشد. در واقع فرانک داستان‌هایش را براساس ماجراهای ماورایی واقعی می‌نویسد! و هارولد با پیدا شدن سنگ مردگان با اتفاق‌های عجیب و جدیدی روبه‌رو می‌شود تا جایی که می‌فهمد این سنگ می‌تواند تاریک‌ترین امیدهای او را تحقق ببخشد.

گری گیزلین نویسنده فرانسوی-اسپانیایی کتاب «بچه قلدرها» است و این کتاب از مجموعه چندجلدی «همسایه بغلی گولز» در ژانر معمایی برای گروه سنی نوجوان است. او مدرک ادبیات و زبان‌شناسی خود را از دانشگاه پاریس دریافت کرده و تاکنون داستان‌های متعددی برای کودکان و نوجوانان نوشته است. سری داستان‌های او با عنوان همسایه بغلی گولز مورد تحسین منتقدان قرار گرفته و همچنین سری جوایز مخاطبان گروه سنی «ج» را به خود اختصاص داده است. اولین جلد از این مجموعه با ترجمه عاطفه حق‌وردی توسط نشرصاد در ۲۱۶ منتشر شده است.

این کتاب را می‌توانید از سایت نشر صاد با قیمت ۴۴هزارتومان و نسخه الکترونیک آن را با قیمت ۲۲هزارتومان، تهیه کنید.

۲۴۱۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1469155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمو IR ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
    0 0
    عالی