انتقاد تند روحانی از آمریکایی ها؛ در دزدی معروفید، به شما اعتماد نداریم/ مترصد هستید پولی از ما پیدا کرده تا آن را بگیرید

رئیس جمهور با بیان اینکه از همان روزها و ماه‌های اولیه یکی از مسائل مورد نظر ما واکسن بود، گفت: اینکه شرکت‌های دانش‌بنیان از همان ابتدا کارشان را شروع کردند، به خاطر تاکید بر ساخت واکسن بود و همزمان هم به دنبال خرید بودیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس‌جمهور صبح امروز(شنبه) در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا درباره تامین واکسن گفت: رسانه‌های ضد ایرانی هر روز یک بهانه‌ای پیدا کرده و موج‌سواری می‌کنند. مردم هم می‌فهمند که اینها دروغ گفته و تحریف کرده‌اند. مدت‌ها اعلام کردند که همه دنیا واکسن می‌زند، چرا ایران واکسن نمی‌زند و نمی‌خرد. بعد گفتند که پول دارد، اوفک اجازه می‌دهد، تحریم‌ها فلان و بهمان است. 

>>>>بیشتر بخوانید؛ 

>>>> روحانی: منطقه قرمز در کشور نداریم/آمریکا برای خرید واکسن کرونا مشکل ایجاد کرد

روحانی با بیان اینکه از همان روزها و ماه‌های اولیه یکی از مسائل مورد نظر ما واکسن بود، ابراز داشت: اینکه شرکت‌های دانش‌بنیان از همان ابتدا کارشان را شروع کردند، به خاطر تاکید بر ساخت واکسن بود و همزمان هم به دنبال خرید برویم. تمام تبلیغات نادرست و ناروا است. ایران به دنبال ساخت واکسن داخلی است و بر آن تاکید می‌کند اما همزمان هم برای خرید واکسن تلاش کردیم. 

وی با تاکید بر اینکه حتما آمریکایی‌ها برای ما مشکل ایجاد کردند، عنوان کرد: نه تنها در واکسن، دارو و مواد غذایی بلکه موردی را پیدا نمی‌کنید که بخواهیم چیزی را از خارج بخریم و خباثت و زذالت آمریکا را مشاهده نکنید. پولی را از بانکی تهیه کردیم تا واکسن را از کوواکس بخریم ولی آنها گفتند باید اوفک اجازه دهد. آنها آنقدر مردم و سازمان بهداشت جهانی را ترسانده است. پول را تهیه کرده، آن کشور با انتقال پول موافقت کرده، اوفک هم قبول کرده ولی گفتند پول ابتدا باید بانک آمریکایی بیاید. 

رئیس‌جمهور ادامه داد: چطور می‌توان به شما اعتماد کرد. شما که در دزدی معروفید. شما که مترصد هستید پولی از ما پیدا کرده تا آن را بگیرید. چگونه می‌توان به شما اعتماد کرد. فکر نکنید مشکلی نداریم. 

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1469876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =