افزایش ۳۸درصدی ساخت و ساز در قزوین

سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین از افزایش ۳۸درصدی ساخت و ساز در ۹ماهه نخست سال جاری در مناطق سه گانه شهرداری قزوین خبرداد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ حمید ضیائی، سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین با بیان این خبر گفت: در ۹ماهه نخست سال جاری مناطق سه گانه شهرداری قزوین برای ساخت و احداث سه هزار و ۷۸۵واحد مسکونی، تجاری و یا اداری ۸۹۲پروانه ساخت صادر کرده اند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال ۱۳۸۹ افزایش ۳۸درصدی داشته است.

او افزود: این مناطق هم چنین در آذرماه سال جاری جهت ساخت و احداث ۲۱۹واحد مسکونی، تجاری و یا اداری ۵۶پروانه ساخت صادر کرده اند که با مقایسه آن نسبت به آذرماه سال گذشته شاهد رشد ۲۱درصدی هستیم.

ضیایی با اشاره به این که در آذرماه سال جاری  تعداد ۶۰مورد پایان کار از سوی مناطق سه گانه شهرداری قزوین صادر شده است، خاطر نشان کرد : بیشترین پایان کار صادر شده با عدد ۲۷ در منطقه سه شهرداری است و پس از آن شهرداری منطقه ۲با عدد۲۱ و شهرداری منطقه ۱باعدد ۱۲ در رتبه های دوم و سوم قرار گرفته اند .

سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین در پایان با اشاره به این که تعداد پایان کارهای صادرشده در ۹ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش ۲۱درصدی را نشان می دهد، تعداد پایان کارهای ۹ماهه امسال را ۶۳۵مورد اعلام کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1469911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =