کدام نیروی نظامی بیشترین پاسخ را به تهدیدات نظامی داده است؟

فرمانده نیروی پدافند هوایی در بازدید از گروه پدافند هوایی شهید ستاری و گردان های موشکی این گروه پدافندی گفت: رزمایش های ما متناسب با تهدیدها و توان پاسخ گویی به آنها بوده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی در بازدید از گروه پدافند هوایی شهید ستاری و گردان های موشکی این گروه پدافندی گفت: رزمایش های ما متناسب با تهدیدها و توان پاسخ گویی به آنها بوده است.

امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در این بازدید افزود: با توجه به اصل در اولویت قرار داشتن پدافند هوایی، بنا به ارزیابی گزارش شورای سیاستگذاری در قرارگاه مرکزی، قریب به ۹۰ درصد پاسخ به تهدیدهای منطقه ای و فرامنطقه ای با نیروی پدافند هوایی مرتبط و از این طریق قابل تحقق است.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش تصریح کرد: رزمایش های پی درپی و موفقی که طی سال جاری به انجام رساندیم در واقع متناسب با تهدیدها و توان پاسخ گویی به آنها با توجه به اصل در اولویت قرار داشتن پدافند هوایی بوده است، لذا خداوند منان را شاکریم که در همین راستا اقدامات و کارهای بزرگی در حوزه عملیات، آماد و مهندسی و سایر حوزه ها صورت گرفته است.

امیر سرتیپ صباحی فرد با تاکید بر بهره گیری از دانش نوین در نگهداری و بکارگیری تجهیزات پدافندی و اِعمال روش‌های موثر علمی و کاربردی، ارائه آموزش های هدفمند و موثر و نظارت مستمر برای بالابردن اثربخشی و کارایی تجهیزات؛ تصریح کرد: اهمیت دادن مسئولان و فرماندهان به امر نگهداری و بازدیدهای تخصصی و رعایت اصول نگهداری در حین بهره برداری از تجهیزات؛ نقش به‌سزایی در افزایش عمر محصولات، جلوگیری از بروز خسارت، کاهش ضایعات و هزینه‌های تعمیر و افزایش توان عملیاتی رده‌ها خواهد داشت.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به اینکه اهمیت بهره‌گیری و نگهداری از امکانات و تجهیزات سازمانی باید در اولویت باشد؛ افزود: حفظ، نگهداری و استفاده مناسب از اموال در استمرار ماموریت سازمان نقش حساس و ارزنده ای دارد تا آنجا که بکارگیری امکانات، تجهیزات و اِعمال مدیریت صحیح در ادامه فعالیت و بقای سازمان بسیار مهم و قابل تأمل است.

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1470046

برچسب‌ها