۶۰۰ صنعت در لیست کارت قرمز محیط زیست اصفهان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: ۶۰۰ صنعت در لیست آلاینده های محیط زیست قرار دارد که ۴۲۰ صنعت آلاینده در محدوده منطقه مرکزی شهرستان اصفهان است.

منصور شیشه فروش در گفت وگو با خبرنگار خبرآنلاین با اشاره به پیش بینی هواشناسی برپایداری جوی تا انتهای هفته جاری اظهار داشت: اطلاعات مطالعات دانشگاهی که در اختیار اداره کل محیط زیست استان اصفهان قرار داده شده است به عنوان پیشران می تواند در منشایابی کانونهای آلودگی موثر باشد.

وی افزود: از فردا با ایجاد جبهه هوای پایدار، غلظت آلاینده های جوی افزایش می یابد که متناسب با شرایط موجود نسبت به اعمال محدودیت ها تصمیم گیری می شود. 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اعلام اینکه ۶۰۰ صنعت در لیست آلاینده های محیط زیست قرار دارد، گفت: ۴۲۰ صنعت آلاینده در محدوده منطقه مرکزی شهرستان اصفهان قرار دارد؛روز یکشنبه با حضور صنایع و همکاری صمت، شرکت شهرک های صنعتی و نظارت اداره کل محیط زیست اصفهان جلسه ای برگزار شد تا طبق دستورالعمل ابلاغی بر طرح های نظارت و پیشگیری از تشدید آلاینده ها به صورت عملیاتی اقداماتی انجام شود.

وی اضافه کرد: بعد از ظهریکشنبه نیز در حوزه حمل و نقل جلسه ای برگزار شد تا با نظارت معاینه فنی خودروها و تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی، اعمال محدودیت های پلیس و سوخت پاک به دستگاه ها ابلاغ شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1470145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =