۱ نفر
۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹
چراغ سبز مسلمان به پرسپولیس

ورزش سه نوشت: هافبک سابق پرسپولیس گفت: بحثی درباره پرسپولیس ندارم و به تازگی به سایپا پیوستم. تلاشم این است بهترین عملکرد را داشته باشم و این دوری را جبران کنم.

محسن مسلمان که در قیاس با این چند سال گذشته در سایپا عملکرد بهتری از خود نشان داده است درباره جدایی بشار رسن و شایعاتی که درباره بازگشت احتمالی‌اش به پرسپولیس شده می‌گوید: «من سایپا را انتخاب کردم. از این انتخاب در شرایط فعلی کاملا راضی هستم. مجموعه‌ای فوق العاده که در سکوت و بدون جنجال و حاشیه در تلاش برای موفقیت است. آقای صادقی نیز مربی خوبی است که اعتماد ویژه‌ای به جوانان دارد و در راستای پشتوانه سازی برای این باشگاه و فوتبال ایران تلاش می‌کند و قطعا هم ایشان و هم باشگاه سایپا در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت.»

مسلمان که پیش از این دو بار در زمان علی دایی و برانکو به پرسپولیس پیوسته بود توضیح داد: «همانطور که گفتم بحثی درباره پرسپولیس ندارم و به تازگی به سایپا پیوستم. تلاشم این است که بهترین عملکرد را داشته باشم و این دوری را جبران کنم. اما مسلما پرسپولیس همیشه جایگاه ویژه‌ای در قلبم خواهد داشت و همه می‌دانند که من از این تیم جدا نشدم بلکه اتفاقاتی دیگر افتاد.»

این هم حرف آخر محسن مسلمان در این مصاحبه: «چه کسی دوست ندارد عضوی از پرسپولیس باشد؟ می‌خواهم دوباره خیلی چیزها را ثابت کنم و اینکه می‌گویید برای خودم شانس حضور در تیم ملی قائل هستم، چرا که نه. من سابقه حضور در تمامی رده‌های ملی را داشته‌ام و الان در 28 سالگی چرا باید خودم را دور از تیم ملی بدانم؟»

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1470606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =