تخریب ویلا ها ومجتمع های تفریحی غیرمجاز درچهاربیشه با صدور حکم دادستان

عده‌ای منفعت طلب در اراضی کشاورزی در روستای چهاربیشه گچساران با تغییر کاربری اقدام به ساخت و سازهای غیرقانونی کرده که این ویلاها بر سر این منفعت طلبان تخریب و از تغییر غیرقانونی کاربری زمین‌های کشاورزی جلوگیری به عمل آمد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین وبه نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد و خبرنگار خبرگزاری میزان در استان،  حجت الاسلام والمسلمین محمدصدرا ادیبان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گچساران با حضور در روستای چهار بیشه بر اجرای قلع و قمع ویلاهای ساخته شده در این روستا نظارت نمود.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گچساران در همین زمینه با اظهار این که یکی از وظایف دادستان به عنوان مدعی العموم جلوگیری از تضییع حقوق دیگر افراد جامعه است، گفت: برخی افراد بطور غیر قانونی و بدون اخذ مجوز تغییر کابری، اقدام به ساخت ویلاهای تفریحی در اراضی کشاورزی نموده بودند که، امروز حکم صادره در خصوص تخریب بناهای ساخته شده، اجراء شد.
حجت الاسلام والمسلمین ادیبان افزود: این افراد با ساخت و ساز مجتمع‌های تفریحی، دراراضی کشاورزی آن ها را به مکان‌های گردشگری تبدیل کرده که با صدور حکم این مجتمع‌های تفریحی تخریب شد.
وی اضافه کرد: دستگاه قضایی با افرادی که بدون مجوز، اقدام به تغییر کاربری خودسرانه زمین‌های کشاورزی کرده و اراضی را به مکان‌های تفریحی و مسکونی تبدیل کنند برخود قاطع و بازدارنده می نماید.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گچساران با با بیان این که ادارات و سازمان هایی متولی حفاظت در اراضی ملی ،منابع طبیعی ،محیط زیست و کشاورزی هستند، افزود: مدیران این ادارات و سازمان ها در شهرستان گچساران، دقت نمایند که هرگونه سهل انگاری و قصور در انجام وظایف سازمانی متوجه مدیران خواهد بود و مشمول مرور زمان نمی شود.
ادیبان درپایان گفت: در اجرای قانون ۸ واحد ویلا در روستای چهاربیشه گچساران تخریب شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1470857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =