سفر رایگان با اسنپ را با کدهای تخفیف سایت آف چنل تجربه کنید!

اسنپ به عنوان بهترین سرویس ارائه کننده خدمات حمل و نقل مسافر و بار در ایران مورد توجه ویژه بسیاری از مردم قرار گرفته است. به دلیل مزیت های زیاد درخواست تاکسی آنلاین با سوپر اپلیکیشن اسنپ حتی با وجود شیوع ویروس کرونا نیز خدمات این شرکت روز به روز در حال گسترش است.

بسیاری از کاربران درخواست سفرهای درون شهری خود را با تاکسی اینترنتی اسنپ انجام می‌دهند که بعضا به دلیل عدم آشنایی با کوپن و کد تخفیف اسنپ هزینه های ماهانه زیادی را پرداخت می‌کنند. اگر هنگام درخواست تاکسی یا پیک و وانت اسنپ، از کد تخفیف اسنپ استفاده نمایید میتوانید سرویس های این اپلیکیشن کاربردی را با قیمت ارزان تری درخواست دهید.

حال چطور می‌توان با هزینه کمتر درخواست تاکسی، پیک موتوری و وانت بار اسنپ داشت یا حتی سفر رایگان با اسنپ را تجربه کرد؟

اولین سفر خود با اسنپ را 100% رایگان تجربه کنید

اسنپ فعالیت خود را از زمستان سال 1393 در شهرهای بزرگ تهران اصفهان شیراز مشهد تبریز اهواز کرمان جزیره کیش شروع نمود و در حال حاضر در بیش از ۱۰۰ شهر بزرگ و کوچک ایران فعال است. با شروع فعالیت اسنپ در هر شهر به مدت محدودی کوپن و کد تخفیف 100 درصد هدیه اولین سفر رایگان برای ساکنین آن شهر در نظر گرفته می شود تا بدون نیاز به پرداخت هزینه یک سفر رایگان با سقف تخفیف تا 30 هزار تومانی را تجربه نمایند.

البته اگرهنوز سفری با اسنپ درخواست نکرده اید می‌توانید با کد تخفیف 100% اسنپ که در سایت آف چنل یا کانال تخفیف به آدرس www.offch.com به صورت کاملا رایگان قرار داده شده، سفر اول رایگان با این تاکسی اینترنتی انجام دهید.

به غیر از سفر اول، در درخواست دوم و چندم هم می‌توان از اسنپ کد تخفیف گرفت ؟

اگرچه بیشتر بن هدیه و کد تخفیف هایی که اسنپ ارائه می‌کند مخصوص مشتریان جدید و برای اولین سفر است ولی برای کاربران قدیمی نیز به مناسبت های مختلف کوپن تخفیف غیراول در نظر گرفته می‌شود. در صورتی که یک بار از این تاکسی آنلاین استفاده کرده باشید، در بازه های زمانی مختلف کدهای تخفیف اسنپ 50 درصدی و یا حتی 100 درصدی با حداکثر تخفیف تا 15 هزار تومان یا بیشتر به صورت پیامک دریافت می‌کنید. در زمان برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، نمایشگاه الکامپ و.. کد تخفیف بدون محدودیت سفر اول اسنپ ویژه همه کاربران جدید یا قدیمی برای رفت و برگشت به مقصدهای تعیین شده ارسال می‌شود تا کاربران این اپلیکیشن سفر با قیمت ارزان تری را تجربه کنند.

علاوه بر موارد بالا، اسنپ کدهای تخفیف دیگری نیز به صورت محدود به کاربران و مشتریان قدیمی خود برای سفر دوم یا چندم اختصاص می‌دهد. برای آنکه از این کدهای تخفیف و کوپن های هدیه قبل از اتمام یا منقضی شدن مطلع شوید و بتوانید رایگان و بدون دردسر آن ها را دریافت کنید کافی است به صفحه کد تخفیف اسنپ در سایت آف چنل مراجعه کنید. آموزش استفاده از کد تخفیف اسنپ نیز در وبلاگ سایت کانال تخفیف آف چنل به صورت تصویری شرح داده شده است.

آیا برای سرویس های اسنپ باکس، اسنپ بایک و وانت اسنپ کد تخفیف وجود دارد ؟

بله، همانند سرویس درخواست خودرو، برای سایر خدمات اسنپ مانند پیک موتوری، اسنپ بایک، اسنپ بانوان، وانت بار و تاکسی موتوری نیز کد تخفیف وجود دارد. البته برخی از این خدمات ممکن است در شهر شما فعال نشده باشد ولی در صورت فعال بودن آن ها در سوپر اپلیکیشن اسنپ در شهر شما امکان استفاده از بن تخفیف برای کاهش هزینه های سفر امکان پذیر است.

هم چنین میتوانید با استفاده از کد تخفیف اسنپ باکس بسته های خود را امن و با قیمتی ارزان تر از پیک موتوری سنتی ارسال کنید. با کوپن تخفیف اسنپ بایک نیز علاوه بر دوری از شلوغی و ترافیک و آلودگی هوا از تاکسی موتوری مطمئن، ایمن و با کرایه ارزان بهره مند شوید. همچنین با کدهای تخفیف سرویس وانت سبک و وانت سنگین حمل بار شامل پیکان وانت، کامیون و.. می‌توانید اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل را با قیمت ارزان تری انجام دهید. کد تخفیف های اسنپ باکس و اسنپ بایک و وانت نیز به صورت رایگان در سایت آف چنل در دسترس است.

با درخواست تاکسی آنلاین اسنپ در کنار داشتن یک سفر شیرین و ارزان با کد تخفیف اسنپ از سفری امن نیز لذت می‌برید. به دلیل وجود نظارت کافی در فرآیند استخدام راننده‌های این شرکت اینترنتی می‌توانید با خیالی آسوده و ایمن در یک محیط امن سفر دلپذیری را تجربه کنید.

جدیدترین کد تخفیف اپلیکیشن اسنپ را از کجا دریافت کنم ؟

در سایت آف چنل می‌توانید به صورت رایگان به تمامی کدهای تخفیف اسنپ و اسنپ باکس دسترسی داشته باشید. هم چنین به تخفیف سایر سرویس‌های موجود در سوپر اپلیکیشن اسنپ از قبیل کد تخفیف سفارش آنلاین غذا اسنپ فود ، کوپن تخفیف مشاوره آنلاین و خدمات پزشکی اسنپ دکتر ، کوپون تخفیف خرید بلیط هواپیما، خرید بلیت اتوبوس و قطار و رزرو آنلاین هتل از اسنپ تریپ، بن تخفیف رایگان سوپر مارکت آنلاین اسنپ مارکت با همکاری فروشگاه های زنجیره ای هایپر استار و رزرو اقامتگاه اقتصادی اسنپ روم دسترسی داشته باشید.  لازم بذکر است کوپن و کد تخفیف سوپر مارکت اسنپفود ، کدتخفیف سفارش آنلاین نان تازه و گرم ، خرید گوشت تازه ، سفارش اینترنتی شیرینی و خرید آنلاین از کافه ها اسنپ فود نیز در کانال تخفیف آف چنل در دسترس است.

به غیر از کدتخفیف تاکسی اینترنتی، کوپن دیگری نیز در سایت آف چنل وجود دارد ؟

بله، سایت آف چنل که به عنوان کانال تخفیف نیز شناخته می‌شود، مرجع اشتراک گذاری رایگان کوپن و کد تخفیف فروشگاه های آنلاین ، کسب و کارهای اینترنتی و استارت آپ هاست. سایت و اپلیکیشن آف چنل با ارائه تخفیف‌های ویژه و شگفت انگیز از فروشگاه‌های مختلف توانسته است رضایت کاربران خود را کسب کند. با مراجعه به سایت آف چنل علاوه بر کوپن تخفیف اسنپ و کد تخفیف تپسی ، ماکسیم ، الوپیک و.. به بن تخفیف بسیاری از برند های معتبر دسترسی خواهید داشت. کد تخفیف دیجی کالا ، دیجی استایل و بانی مد، کوپون تخفیف سوپر مارکت اکالا و افق کوروش، کد تخفیف فیلیمو و نماوا برای خرید و دانلود قانونی فیلم و سریال و انیمیشن بدون نیاز به هک، کد تخفیف بازارچه انلاین محصولات ارگانیک و طبیعی باسلام، کوپن تخفیف کتابفروشی های مجازی، خرید ارزان محصولات آرایشی بهداشتی خانومی، روژا شاپ و موتن رو، آموزشگاه و آکادمی های آنلاین، سایت های خدمات منزل و محل کار پلاک، استادکار، آچاره از جمله این موارد است. همچنین در سایت آف‌چنل میتوانید شارژ و اینترنت همراه اول، ایرانسل و رایتل را با تخفیف ویژه تا 100 درصدی خریداری کنید و حتی کد تخفیف 100% خرید سیم کارت رایگان اپراتورهای مخابراتی را دریافت کنید.

با توجه به گرانی های اخیر و تورم بالا در کشور هر فرد برای مدیریت بهتر هزینه‌های زندگی خود باید بتواند از سرویس‌های ارزان قیمت و با کیفیت استفاده کند. استفاده از کد تخفیف فروشگاه‌های مختلف و کسب و کارهای آنلاین یک راه حل ساده است که میتواند با کاهش و مدیریت هزینه‌های زندگی، رفاه بیشتری را برای خانواده ها به ارمغان آورد. در آف چنل می توانید بصورت رایگان از مسابقه ها، کمپین ها، جشنواره ها و کدهای تخفیف مطلع شوید و لذت یک خرید ارزان قیمت را تجربه نمایید.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1470889