پذیرش بیماران غیرکرونایی در مجموعه بیمارستانی شهید بهشتی کاشان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان از پذیرش بیماران غیرکرونایی در مجموعه بیمارستانی شهید بهشتی کاشان خبر داد.

سیدعلیرضا مروجی در گفتگو با خبرآنلاین با اشاره به روند کاهشی بستری بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان شهید بهشتی کاشان اظهار داشت: خوشبختانه با توجه به رعایت شیوه نامه های بهداشتی و تفکیک شرایط برای بستری و پذیرش بیماران کرونایی و غیرکرونایی، این مرکز با تمام ظرفیت خود و با اجرای شیوه نامه های بهداشتی، آمادگی لازم را برای ارائه خدمات درمانی به بیماران غیر کرونایی به ویژه بیماران الکتیو دارد.

وی ابراز داشت: با تمهیداتی که انجام شده بیماران کرونایی که شرایط اورژانسی دارند و نیاز به خدمات درمانی فوری دارند، در پیش تریاژ اورژانس بیمارستان شناسایی و بعد از دریافت اقدامات اورژانسی برای دریافت سایر خدمات به بخش های بستری مربوطه ارجاع داده می شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان تصریح کرد: مردم می توانند با خیال آسوده برای درمان سایر بیماری های خود به این مرکز مراجعه کنند زیرا مسیر درمان بیماران کرونایی کاملا از مسیر درمان سایر بیماران غیرکرونایی جداست و این بیماران در شرایط ایزوله تحت درمان قرار می گیرند.

بستری ۱۳ بیمار جدید حاد تنفسی طی ۲۴ ساعت گذشته در منطقه کاشان

وی از بستری ۱۳ بیمار جدید حاد تنفسی طی ۲۴ ساعت گذشته در منطقه کاشان خبر داد و خاطرنشان کرد: تمام این بیماران که ۱۲ نفر اهل شهرستان کاشان و یک نفر اهل شهرستان آران و بیدگل بودند در بیمارستان شهید بهشتی کاشان بستری شدند.

مروجی با بیان اینکه در حال حاضر ۷۹ بیمار در بیمارستان های منطقه کاشان بستری هستند، بیان داشت: ۶۸ نفر از این تعداد در بیمارستان  های شهر کاشان و مابقی در بیمارستان های شهر آران و بیدگل بستری شده اند.

وی با اشاره به بستری ۲۶ بیمار در بخش مراقبت های ویژه افزود: ۲۴ نفر از این افراد در بیمارستان های کاشان و دو نفر نیز در بیمارستان های آران و بیدگل بستری هستند.

شناسایی قطعی ۳۱ مورد ابتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان از فوت یک مرد ۸۴ ساله مبتلا به کرونا در منطقه کاشان طی ۲۴ ساعت گذشته گفت: با شناسایی قطعی ۳۱ مورد ابتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در منطقه کاشان تعداد کل افراد مبتلا به ویروس کرونا از ابتدای شیوع تاکنون در این منطقه به ۱۲ هزار و ۸۵۸ مورد رسید.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1471338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =