مسیر رفت قطعه دوم آزادراه تهران شمال زیر بار ترافیک می‌رود

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه و استاندار البرز روز جمعه به همراه رییس بنیاد مستضعفان کشور از قطعه دوم آزاد راه تهران- شمال بازدید کردند.

به گزارش خبرآنلاین از البرز؛  معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز روز جمعه در حاشیه این بازدید گفت: پیرو بازدیدی که دکتر «محمد جواد نوبخت» در تیرماه امسال از این پروژه داشتند، خوشبختانه امروز نیز این فرصت دست داد تا با حضور ایشان، دکتر «پرویز فتاح» رییس بنیاد مستضعفان در معیت دکتر «عزیزاله شهبازی» استاندار البرز از این پروژه و آخرین روند فعالیت‌های عمرانی آن بازدید دیگری داشته باشیم.
«علی درویش پور» با اشاره به حجم سنگین عملیات عمرانی و فعال بودن همه کارگاه‌ها در قطعه دوم آزادراه تهران شمال افزود: از کل ٢٢ کیلومتر این قطعه، بیش از ١٦ کیلومتر تونل و حدود ٢ کیلومتر نیز پل است.

وی با اشاره به بهره‌برداری قطعه یک آزاد راه تهران - شمال در سال گذشته توسط رئیس جمهور اظهار داشت: قطعه یک با توجه به اینکه حجم قابل توجهی از عبور و مرور در آن صورت می‌گیرد، توانسته در کاهش ترافیک و افزایش ایمنی عبور و مرور در این مسیر نقش قابل ملاحظه‌ای داشته باشد. به نحوی که در این مدت شاهد هیچ تصادفی در این قطعه نبودیم و به همین دلیل راه‌اندازی قطعه دوم آزاد راه تهران - شمال برای مدیریت عالی استان بسیار حایز اهمیت و همواره مورد تاکید استاندار بوده است.

وی افزود: برای تکمیل و بهره‌برداری از قطعه دوم آزاد راه تهران - شمال اعتباری به مبلغ ۲هزار میلیارد تومان برآورد شده است که با پیگیری‌های مجدانه استاندار البرز از این مبلغ یک هزار و ٢٠٠ میلیارد تومان که شامل تعهدات دولت و بنیاد مستضعفان به عنوان سرمایه‌گذار بوده تامین و اجرایی شده است و در بازید مشترک امروز، معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد مستضعفان دستورات لازم جهت تامین باقیمانده اعتبار مورد نیاز را صادر نمودند.

درویش‌پور با اشاره به بهره‌برداری از تونل البرز شرقی به طول ۶۴۰۰ متر به عنوان مهمترین قسمت قطعه دوم آزاد راه تهران- شمال تا پایان سال جاری اظهار داشت: مسیر رفت قطعه دوم آزاد راه تهران - شمال تا پایان اردیبهشت سال آینده به زیر بار ترافیک خواهد رفت.

وی با بیان اینکه هم اکنون بیش از ٢ هزار نفر در این قطعه مشغول به کار هستند، بیان داشت: نظر به اینکه این آزادراه ملی بوده و تاثیر قابل ملاحظه‌ای در تسهیل عبور و مرور و امنیت سفر هموطنان خواهد داشت، رفع موانع اجرایی جهت تسریع در عملیات عمرانی مورد تاکید استاندار بوده و حسب نظر ایشان تمام توان استان را در این راه به کار بسته و با تمام قوا در این مسیر گام بر می‌داریم.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1472114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =