شناسایی ۳بیمار مبتلا به کرونا در استان چهارمحال و وبختیاری

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت : طی ۲۴ ساعت گذشته تست ۳ مثبت قطعی اعلام شد .

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری،  مجید شیرانی افزود:طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۴ بیمار با علایم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی استان مراجعه داشته اند که از این تعداد ۳۴ بیمار با علایم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده اند.

به گفته وی : طی ۲۴ ساعت گذشته علاوه بر موارد سرپایی، تست ۳ مراجعه کننده بیمارستانی با علایم بالینی مشکوک به بیماری کووید ۱۹ که در مراکز درمانی بستری شده بودند مثبت قطعی اعلام شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت :  هم اکنون ۸۰ بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد ۵۲ نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات برای رد یا تایید بیماریشان هستند.

به گفته شیرانی  : متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته یک مورد جدید فوتی ناشی از ابتلا به بیماری نوپدید کووید ۱۹ در استان گزارش شده است و مجموع فوتی های ناشی از ابتلا به این بیماری در چهارمحال و بختیاری ۷۲۱ نفر می باشد.

گفتنی است،  هم اکنون ۱۲ بیمار با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند.

48 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1472583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =