دانش‌آموختگان طرح ولایت کهگیلویه و بویراحمد رحلت آیت‌الله مصباح یزدی را تسلیت گفتند

کانون دانش‌آموختگان طرح ولایت استان کهگیلویه و بویراحمد در بیانیه‌ای، رحلت آیت‌الله مصباح یزدی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین کهگیلویه و بویراحمد، کانون دانش آموختگان طرح ولایت استان کهگیلویه و بویراحمد در بیانیه ای، رحلت آیت الله مصباح یزدی را تسلیت گفت.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

رحلت جانسوز اندیشمند، فیلسوف، عارف بزرگ حضرت آیت الله علامه مصباح یزدی، برای امت اسلامی و ولایت مدار ایران عزیز و به ویژه برای دانش آموختگان طرح ولایت سخت و تلخ بود.

لبیک ایشان به فرمایش رهبر معظم انقلاب که فرموده بودند: انقلاب اگر انسان سازی نکند هیچ کاری نکرده است و پایه ریزی دوره طرح ولایت با هدف رشد و تعالی اندیشه‌ای دانشجویان به عنوان افسران جنگ نرم و تربیت ده‌ها هزار دانش پژوه شرکت کننده در این دوره، یکی از اقدامات بزرگ و ماندگار این عالم ربانی و متفکر بوده است که بارها مورد تایید و تحسین رهبر معظم انقلاب قرار گرفت.

عالمی که هیچوقت در دفاع از انقلاب و ولایت تردید به خود راه نداد و در این مسیر از شخصیت و آبرویش هم مایه گذاشت و دشمنان کوردل که توان مقابله با دریای علم و استدلال و منطق او را نداشتند با تخریب شخصیت و تهمت بارها او را شهید کردند و حقا که شهیدِ آبرو برازنده اوست.

مصادف شدن شب رحلت این عالم ربانی با شب شهادت سید شهیدان مقاومت، شهید حاج قاسم سلیمانی برای عارفان و متفکران بسیار معنادار است که ان شاءالله درک آن روزنه‌ای برای ادامه راه همه ماها خواهد بود.

ما دانش آموختگان طرح ولایت استان کهگیلویه و بویراحمد، این مصیبت را ابتدا محضر حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و آحاد ملت ایران، همه شاگردان و ارادتمندان ایشان تسلیت عرض نموده و امیدواریم با توجه به میراث انسانی و مکتوبی که به جا گذاشته اند شاهد رویش عمارهای جدید انقلاب اسلامی باشیم و برای ظهور حضرت بقیه الله الاعظم (عج) زمینه سازی نماییم.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1472933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =