کارشناسان فوتبال در تلویزیون حرفهای دلسرد کننده به مردم نزنند/ نگاه بهتر فدراسیون و کمیته داوران به صنعت نفت خواست هواداران

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از کارشناسان خواست تا در هنگام صحبت در مورد تیم صنعت نفت و بازیهایش مردم و به ویژه هواداران را دلسرد و ناامید نکنند.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از آبادان، سید اکبر پورموسوی عصر امروز در نشست خبری پس از برد ۲ بر صفر تیمش مقابل تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان اظهار کرد: تبریک می گویم به بازیکنان تیمم که امروز با تمام وجودشان بازی کردند چرا که به عشق هوادران شان با تمام شرایط سخت کنار  می آیند تا بتوانند با کسب یک سه امتیاز شیرین شادی را به دل مردم آبادان به خصوص هواداران بیاورند.

وی افزود: متاسفانه از روزی که ما وارد این شهر شدیم برخی از افراد قدری احساسی نسبت به تیم و عملکرد ما صحبت می کنند. من تقاضا دارم که ما کارمان را که تازه شروع کردیم و تا پایان فصل کار زیادی داریم کمی صبوری کنند و با جملاتی که پای تلویزیون و میکروفون ها می کنند به مردم هیجان ندهند باعث دلسردی مردم نشوید اجازه دهید مردم از این نتایجی که به دست می آوریم خوشحال باشند.

وی تصریح کرد: خودتان می دانید برای تیم شدن زمان لازم است و ما قبول داریم که در بخشهایی ایراد داریم. می دانید که با این لیگ فرسایشی که ما داشتیم فصل گذشته و این فصل و به رغم مشکلاتی که داشتیم توانستیم با کمک اعضای باشگاه تیم خوبی را جمع کنیم استفاده از بازیکنان بومی و جوان همه را به آینده ی تیم امیدوار کرده است و خواهشم آنست که وقتی کارشناسان برای بازیها می آیند ضمن احترامی که برای آنان و نظارتشان قائلم اما اجازه بدهند ما مسیری را که ریل گذاری کردیم را طی کنیم باعث دلسردی مردم و هواداران نشوند به هر حال همه ی ما بایستی  سعی کنیم مردم را به آینده تیم امیدوار کنیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: گله هوادرانمان به فدراسیون و سازمان لیگ و کمیته ی داوران آنست که نگاهشان به تیم صنعت نفت که مردم آبادان را تمام قد در کنار خود دارد قدری بهتر باشد ما تیم شهرستانی هستیم که با تمام مشکلات در حال بازی هستیم ما اهل صدور بیانیه قبل و بعد از بازی نیستیم و این را حداقل در لیگ جاری نشان دادیم و با تمام مشکلاتی که بوده کنار آمده ایم. پورموسوی، گفت: اعتقاد داریم که ایرادات و اشتباهات جزئی از بازی است و این را می پذیریم اما تکرار شان قدری ما را نگران می کند امید است از این پس فدراسیون و کمیته داوران برای هواداران نفت هم که شده قدری دقت عمل بیشتری به خرج دهند.

وی در مورد کسب موقعیت های زیاد و گل کم تیمش افزود: پیش از بازی هم گفتم ما اصلا مصدوم و محروم برای بازی نداریم اما ۴ بازیکنمان به دلیل سرماخوردگی نتوانستند تیم را همراهی کنند ضمن اینکه طالب ریکانی هم با شرایط سخت بازی کرد.

وی اظهار کرد: به چهار بازیکنانی که به عنوان ذخیره هستند اعتقاد و ایمان دارم و امروز هم به آنها فرصت بازی دادیم. حریف هم حریف سرسختی بود من به حسینی سرمربی و هواداران نفت مسجد سلیمان تبریک می گویم این تیم، تیم پر قدرت و با کیفیتی است اما بازی آنان برای ما قابل پیش بینی بود از این رو ما در نیمه ی دوم خلق موقعیت داشتیم اما برای توپ های آخر بایستی دقت را بالاتر ببریم تا بتوانیم از موقعیت گلی که  به وجود می آید، نتیجه بگیریم.

وی تصریح کرد: یکی از گله گی هایم به فدراسیون فاصله ی کم میان بازیها بود ما هر ۵ روز یکبار بایستی مسابقه برگزار کنیم و در این فاصله پس از ریکاوری بازیکنان، شاید تنها فرصت برگزاری یک جلسه تمرین را داشته باشیم الان هم به یک باره برایمان ۱۵ روز بازی نگذاشته اند و این سبب می شود تا خود به خود تیم از شرایط ایده آل خارج شود.

وی یادآور شد: ما در بازی با اراک تقاضا کردیم که ساعت بازی از ۳ به ۲ تقلیل پیدا کند تا بتوانیم به پرواز برسیم اما متاسفانه با ما همکاری نکردند و نامه هم زدیم اما جواب نامه مان را هم ندادند و سبب شد تا یک شب بیشتر بمانیم آن هم با توجه به هزینه های سنگینی که در شرایط سخت اقتصادی برایمان در پی داشت اما از این طرف به ما ۱۵روز تعطیلی می دهند که ما دچار مشکل می شویم.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1472956

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =