۰ نفر
۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۸
داوران «هنر زنده است»، معرفی شدند

ابراهیم حقیقی، کامبیز درم‌بخش، سیف‌الله صمدیان و آزاده اخلاقی، داوری جشنواره هنر زنده است را برعهده گرفتند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، با پیشنهاد محمود کلاری، دبیر بخش دیجیتال آرت، داوران این بخش از جشنواره هنر زنده است، انتخاب شدند.

بر این اساس ابراهیم حقیقی (طراح گرافیک و عکاس)، کامبیز درم بخش(کاریکاتوریست و طراح گرافیک)، سیف الله صمدیان(عکاس و فیلمساز) و آزاده اخلاقی(عکاس و فیلمساز) داوری این بخش از جشنواره را برعهده گرفتند.

این بخش به شکل رقابتی در ده عنوان برگزار می‌شود و بنا به تشخیص هیئت داوران آثار مختلف شرکت کننده در بخش مسابقه و نگاه نو قرار می‌گیرند.

فراخوان اولین جشنواره آنلاین هنر زنده است در چهار بخش فیلم به دبیری کمال تبریزی، تئاتر به دبیری بهروز غریب‌پور، موسیقی به دبیری فردین خلعتبری و دیجیتال آرت به دبیری محمود کلاری بیست‌ونهم آذر منتشر شد و علاقه‌مندان جهت شرکت در بخش‌های مختلف جشنواره آنلاین هنر زنده است می‌توانند با مراجعه به سایت جشنواره به نشانی  https://portal.aafestival.ir به مطالعه متن فراخوان  و ثبت اثر بپردازند.

نخستین دوره جشنواره آنلاین هنر زنده است را مؤسسه فرهنگی هنری برداشت آخر و مجموعه فرهنگی هنری مربع ۱۱ برگزار می‌کنند. این جشنواره به صورت رقابتی و غیررقابتی در شبکه‌های اینترنتی با حمایت مادی بخش خصوصی و حمایت معنوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از ۱۰ لغایت ۲۰ اسفند امسال برگزار می‌شود.

۵۷۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1473195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =