تا پایان سال زمینه اشتغال برای ۴۲۰ نفر در اروند فراهم می شود/ حمایتهای حقوقی و مالی اروند از صنایع

معاون توسعه کسب و کارها و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند گفت: با بهره برداری از ۱۶ واحد تولیدی دیگر تا پایان سال جاری زمینه اشتغال برای ۴۲۰ نفر در آبادان و خرمشهر فراهم می شود.

سید علی موسوی امروز در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به اینکه با حضور اصغر مصاحب معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت مشکلات و معضلات شهرک های صنعتی آبادان و خرمشهر مورد بررسی قرار گرفت، اظهار کرد: با برنامه ریزی‌های انجام شده تا پایان سال ۱۶ واحد دیگر که عمده آن‌ها راکد بودند به بهره برداری می رسند.

به گفته ی وی با راه اندازی این واحدها زمینه اشتغال برای ۴۲۰ نفر به صورت مستقیم فراهم می شود.

معاون توسعه کسب و کارها و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند تعداد واحدهای صنعتی فعال در منطقه آزاد اروند (آبادان و خرمشهر) را در حال حاضر ۱۹۰ واحد خواند و افزود: امید می رود با وارد مدار شدن ۱۶ واحد صنعتی راکد دیگر به چرخه ی تولید، شمار واحدهای صنعتی فعال به بیش از ۲۰۰ واحد برسد.

موسوی؛ تصریح کرد: سازمان منطقه آزاد اروند حمایت های حقوقی و معنوی از واحدهای تولیدی در منطقه دارد که یکی از حمایت ها اعطای تسهیلات از محل کمک های فنی و اعتباری استان خوزستان، تبصره ۱۸، کمک های وزارت صمت و همچنین کمک های سازمان منطقه آزاد اروند است.

وی بیان کرد: امیدواریم با حمایت های حقوقی، مادی و معنوی که انجام می شودواحدهای صنعتی فعال در سایت صنعتی منطقه آزاد اروند که شامل شهرک های صنعتی آبادان و خرمشهر به ۲۰۰ واحد برسد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1473267

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =