تاریکی اتوبان کاشان-قم در این محور مواصلاتی باز هم حادثه آفرید.

به گزارش خبرآنلاین از اصفهان اتوبان کاشان-قم سالهاست که در تاریکی عمیقی فرو رفته است و هموطنانی که در طول شب از این مسیر عبور می کنند بارها از تاریکی این محور مواصلاتی شکایت داشته اند.

اتوبان کاشان-قم قسمتی از محور مواصلاتی کریدور شمال-جنوب کشور است که حجم زیادی از ترددهای بین راهی را در کشور به خود اختصاص داده است ولی متاسفانه این اشهراه حیاتی و مهم کشور در تاریکی محض به سر می برد.

این در حالی است که اتوبان قم-تهران روشنای آن به صورت کامل تامین شده است و این قسمت از اتوبان کاشان-تهران بی بهره از روشنایی است.

این تاریکی باعث شده است که متاسفانه سوانح و تصادفات زیادی در این محور رخ داده و خانواده های زیادی داغدار از دست دادن عزیزانشان در اثر رخ دادن این سوانح رانندگی شوند.

در آخرین نمونه آن صبح امروز در حدود ساعت پنج صبح بر اثر برخورد یک تریلر با خودرو نیسان راننده نیسان جان خود را از دست می دهد.

شواهد حاکی از این است که راننده خودرو نیسان ظاهرا به علت خرابی در جنب اتوبان برای رفع عیب خودرو خود توقف می کند و تریلر به علت تاریکی اتوبان و  عدم دید کافی به او برخورد کرده و مرگ راننده نیسان را رقم میزند.

فیلمی که مشاهده می کنید مربوط به این حادثه تصادف است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1473514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =