ایده‌های برتر در رویداد شتاب «مدیریت پسماند» معرفی شدند

رویداد شتاب «مدیریت پسماند» پس از ۳مرحله داوری با معرفی ایده‌های‌ برگزیده به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ سیدحامد موسوی شال، رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری قزوین در گزارشی در خصوص برگزاری این رویداد گفت: رویداد مدیریت پسماند به عنوان یکی از دغدغه‌های جدی مدیریت شهری با استفاده از ظرفیت‌های علمی و تجربی باشگاه استارتاپ و کارآفرینی قزوین‌آپ و با هدف جلب ایده‌های برتر و حمایت از این ایده‌ها تا مرحله تجاری‌سازی توسط مجموعه مدیریت شهری و مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری قزوین برگزار شد.

موسوی اظهارکرد: در مرحله نهایی این رویداد تیم داوری پس از بررسی ۲۰ایده پالایش شده از میان ۴۲ایده، در نهایت ایده تیم «فَست دوز» را که توسط تیمی از تهران در زمینه بازیافت پسماندهای پارچه‌ای ارائه شده بود، به عنوان برترین ایده این رویداد معرفی کرد. همچنین ایده تیم «سبزشو» از قزوین با موضوع سیستم هوشمند تفکیک زباله با استفاده هوش مصنوعی، و ایده تیم «پاک شهر» از قم با طرح ایده مدیریت نوآوری در حوزه مدیریت پسماند به ترتیب به عنوان دومین و سومین ایده برتر انتخاب شدند.

او با ابراز خرسندی از استقبال تیم‌های جوان و خوش فکر از سراسر کشور برای شرکت در این رویداد افزود: در این رویداد ۴۲ایده مطرح شد که از لحاظ تنوع جغرافیایی، استان قزوین با ۲۵ایده، استان تهران با ۵ایده، استان‌های مرکزی، اصفهان، گیلان، آذربایجان شرقی هر کدام با ۲ایده، و استان‌های البرز، قم و هرمزگان هر کدام با یک ایده مشارکت داشتند.

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری قزوین و مسئول برگزاری رویداد «مدیریت پسماند»، با بیان اینکه توانمندی تیم داوری از حیث سابقه علمی و تجربی، غنای این رویداد نوآوری را دو چندان کرده است، گفت: در تیم ۵نفره داوری از اساتید دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) و مدیران توانمند سازمان حفاظت محیط زیست استان و مدیریت پسماند شهرداری قزوین حضور دارند که همگی در این حوزه تحصیل و تجربه کسب کرده‌اند. او پایان این رویداد را آغاز حرکت تیم‌های برگزیده دانست و تاکید کرد باشگاه استارتاپ و کارآفرینی قزوین‌آپ و مدیریت شهری قزوین از این ایده‌ها تا مرحله تبدیل به ثروت حمایت می کند.

در پایان این رویداد از تیم اول با اهدای هدیه نقدی سه میلیون تومانی و از تیم دوم و سوم با اهدای جایزه دو و یک میلیون تومانی تقدیر شد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1473559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =