لزوم ساماندهی انبارهای غیرمجاز در کاشان/محلی برای تجمع معتادان متهاجر

معاون خدمات شهری شهرداری کاشان گفت: با اشاره به لزوم ساماندهی انبارهای غیرمجاز کاشان گفت: گاها مشاهده شده است که این انبارها محلی برای تجمع معتادان متجاهر نیز شده است.

محمدرضا قنبری در گفت و گو با خبرآنلاین با اشاره به جمع آوری و دفن زباله های عفونی کاشان بر طبق استاندارهای موجود اظهار داشت: این زباله های از بهمن ماه سال گذشته با استفاده از خودروهای مخصوص حمل می شدند.

وی با بیان اینکه بعد از بی خطرسازی این زباله ها دفن بهداشتی می شدند، ابراز داشت: تمام این فعالیتها با تایید محیط زیست و معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان انجام می گرفت.

معاون خدمات شهری شهرداری کاشان با اشاره به حمایت های انجام شده توسط دادستان کاشان برای تعیین تعرفه جمع آوری زباله های عفونی تصریح کرد: امیدواریم مراکز درمانی و بهداشتی نیز همکاری خوبی با شهرداری کاشان در این زمینه داشته باشند.

وی با اشاره به لزوم ساماندهی انبارهای غیرمجاز بیان داشت: این موضوع سبب ساماندهی زباله گردها نیز می شود چراکه گاهی مشاهده شده است که این انبارها محلی برای تجمع معتادان متجاهر نیز شده است.

قنبری یکی از مهمترین وظائف شهروندان برای حفظ محیط زیست و پاکیزه نگه داشتن شهر را قراردادن زباله ها در ساعت مقرر دانست و افزود: شهروندان کاشانی با تفکیک زباله‌ها در منزل یک عامل مهم در کاهش پدیده زباله گردی باشند.

وی گفت: فعالیت خودروهای حمل پسماند از طریق سامانه GPS رهگیری و دفن بهداشتی زباله ها به صورت روزانه در کاشان پایش می شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1473563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =