خوزستان در زمینه ی کمک های مومنانه پیشگام بوده است

استاندار خوزستان گفت: خوزستان در زمینه ی کمک های مومنانه پیشگام بوده و بایستی از این ظرفیت ها در راستای کمک بیشتر به ینازمندان به خصوص در ایام کرونا بهره گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از آبادان، غلامرضا شریعتی در حاشیه ی آئین توزیع هزار و ۴۰۰ بسته کمک معیشتی که در محل مصلی ثامن الائمه آبادان برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این بسته‌های معیشتی که با همت امام جمعه و نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی تامین و میان نیازمندانی که در دوران کرونا آسیب دیده‌اند، توزیع شد.

وی افزود: از ابتدای اپیدمی بیماری کرونا تاکنون چندین مرحله کمک مومنانه در استان خوزستان توزیع شده و امروز در آبادان ششمین مرحله به اجرا درآمد.

وی تصریح کرد: تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی یکی از اقداماتی بود که در زمینه کمک به اقشار آسیب پذیر از کرونا در دستور کار قرار گرفت و این امر با کمک خیران تا ریشه کن شدن این بیماری ادامه دارد.

استاندار خوزستان درباره ی آخرین وضعیت کرونا در استان یادآور شد: خوشبختانه تمام شهرهای استان خوزستان در وضعیت زرد هستند اما بایستی همچنان پروتکل‌های بهداشتی به نحو احسن اجرا شود تا شرایط حفظ شود.

شریعتی گفت: بایستی بتوانیم مسیر را به سمت و سویی ببریم که روند اجرایی فعالیت‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در استان خوزستان به حالت عادی برگردد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1473611

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =