تیتر نیویورک‌تایمز:ترامپ اراذل و اوباش را تحریک کرد/عکس

روزنامه صبح آمریکا در واکنش به اغتشاشات شب گذشته نوشت ترامپ اراذل را تحریک کرد.

به گزارش خبرآنلاین، روزنامه صبح آمریکا در کاور روزنامه خود با انتشار تصاویری از حمله معترضان به کنگره که مقامات آمریکایی به آنها عنوان تروریست داده اند نوشت: پس از هرج و مرج در واشنگتن؛ ترامپ اراذل و اوباش را تحریک کرد.

310 310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1473829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • BlueForever IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
    0 0
    اراذل و اوباش که به دموکرانهای گلوبال و چپهای کمونیست تعلق دارند ... آنتیفا و BLM رو یادتون هست چه کردند؟؟؟ اصولا مردمان رنگین پوست امروزی امریکا ( البته اگه متهم به نژاد پرستی نشوم منظور سیاهان ایالات متحده امریکاست )، با تفکر اینکه در 150 سال پیش حرکتی بسیار ناشایست بر علیه اجدادشون ( برده داری ) انجام شده ،توقع دارند که کل دنیا برایشان دلسوزی کرده و آنها اجازه دارند بخاطر ظلم به اجدادشون بتوانند هر عمل آنارشیستی را انجام دهند بدون آنکه کسی از آنها توضیحی بخواهد . تا یک اتفاق در هر جای دنیا می افتد خودشان را به مظلومیت زده و به برده داری اجدادشون اشاره می کنند .
  • IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
    0 0
    آمریکا سالها از ما عقب تر است. ما سالهاست از این اراذل و اوباش داریم که از در و دیوار سفارت و سینما و هر جایی که یکی دیگه مشخص کنه بالا میرن، مهر پرتاب میکنن، تهدید به مرگ در استخر می کنن و ... حالا حالاها مونده به ما برسن