عربستان و ترکیه به اتباع خود در آمریکا هشدار دادند

ایرنا نوشت: در پی اعتراضات شب گذشته در اطراف ساختمان کنگره آمریکا دو کشور ترکیه و عربستان به اتباع خود در آمریکا هشدار دادند.

وزارت امور خارجه ترکیه با صدور بیانیه ای از شهروندان خود در آمریکا خواست از حضور در مکان های شلوغ و رودررو شدن با افراد دیگر خودداری کنند.

در بیانیه وزارت امور خارجه ترکیه آمده است: ما همه طرف ها در ایالات متحده آمریکا را به خویشتنداری و عقل و درایت دعوت می کنیم و معتقدیم که آمریکا در کمال خردمندی بر این بحران سیاسی داخلی غلبه می کند.

این بیانیه در ادامه حاکی است: ما با نگرانی تحولات داخلی آمریکا از زمان انتخابات ریاست جمهوری این کشور تا تلاش برای حمله به ساختمان کنگره را دنبال می کنیم.

خبرگزاری دولتی عربستان «واس» امروز (پنجشنبه) اعلام کرد که سفارت این کشور در ایالات متحده با صدور بیانیه‌ای از اتباع عربستان مقیم واشنگتن خواست تا به قانون منع آمد و شد دولت آمریکا در پایتخت این کشور، پایبند باشند.

در این بیانیه آمده است: از اتباع عربستان می‌خواهیم که به دستورالعمل‌های مسئولان محلی واشنگتن پایبند باشند و کسانی که در خارج از این شهر به سر می‌برند، طی مدت زمان تعیین شده قانون منع تردد برای سفر و حضور در پایتخت اقدام نکنند و در مواقع لزوم با شماره‌های اضطراری در سایت اطلاع‌رسانی سفارت تماس بگیرند.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1473847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =