یحیی گل‌محمدی: بخش زیادی از مردم، پرسپولیسی هستند

یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم پرسپولیس معتقد است عشق و علاقه‌ای که مردم به تیم دارند را نمی‌توان با چیزی عوض کرد و آن را خرید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌وگو با FIFA TV درباره مربیگری‌اش در این تیم و عشق مردم به سرخ‌پوشان گفت.

گل‌محمدی در ابتدای این مصاحبه بیان کرد: «بخش زیادی از مردم ایران، پرسپولیسی هستند و این باعث افتخار خود من است که برای این مردم کار و تلاش می‌کنم.»

سرمربی سرخ‌پوشان ادامه داد: «در بزرگترین باشگاه آسیا مربیگری می‌کنم و این افتخار بزرگی است و امیدوارم مثمر ثمر باشم. واقعاً من و تمام همکارانم از جان مایه می‌گذاریم برای اینکه باعث افتخار و سربلندی پرسپولیس باشیم.»

یحیی درباره هواداران این تیم هم گفت: «کار کردن در این تیم، واقعاً هم سخت و هم لذتبخش است. برای مردمی کار می‌کنید و زحمت می‌کشید که عاشق گرفتن جام و کسب افتخار هستند، عاشقانه این تیم را دوست دارند، با این تیم زندگی می‌کنند، به این تیم عشق می‌ورزند و این واقعاً ارزشمند است. با هیچ قیمتی نمی‌توان اینها را خرید و این عشق و علاقه‌ای که مردم به تیم دارند را با چیزی نمی‌توان عوض کرد. امیدوارم بتوانم خدمت گذار باشم و بتوانم باعث خوشحالی بیشتر هواداران باشم.»

۲۵۶ ۲۵۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1474405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =