استقبال استقلالی‌ها از VAR و تست دوپینگ

سخنگوی باشگاه استقلال گفت: باورمان این است اگر سیستم VAR وجود داشت، می توانستیم نتایج بهتری کسب کرده و با امتیاز بالاتر در صدر جدول باشیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حجت نظری درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال استقلال در آستانه دربی اظهار داشت: شرایط بسیار خوبی داریم و تیم از جهات مختلف آماده این بازی بسیار مهم است. امیدواریم همه چیز طبق روال پیش برود و تماشاگران هم دیدار گرم، جذاب و پرگلی را شاهد باشند.

وی درباره شائباتی که درباره انتخاب انتخاب رضا کرمانشاهی به عنوان داور دربی مطرح شده است؛ تصریح کرد: اجازه بدهید درباره این امر موضع نگیرم اما اطمینان داریم هر چیزی که در نهایت باعث حرف و حدیث شود، موضع ایجاد می کند. بی تردید با کم اشتباه یا بی اشتباه  بودن عملکرد داور هیچ یک از دو تیم نمی توانند درباره تیم داوری موضع  بگیرند اما اشتباهات داوری می تواند روی ذهنیت تماشاگران که به دلیل کرونا نمی توانند در ورزشاه حاضر باشند تاثیر بگذارد.

سخنگوی هیات مدیره باشگاه استقلال تصریح کرد: سوابق داور و برخی سوت هایی که احیانا در گذشته  نتایج بازی ها را تغییر داده است، روی ذهنیت تیم ها و هواداران تاثیر می گذارد. امیدواریم بازی دیدنی و از لحاظ داوری هم بی خطا و بی اشتباهی را شاهد باشیم.

نظری در ادامه گفت و گو با برنامه تهران ورزشی درباره پاداش برد استقلال در دربی توضیح داد: حتما این اتفاق می افتد و برای تمام بازی های مهم پاداش در نظر می گیریم. برای برد دربی هم پاداش در نظر گفته و باید آن را پرداخت کنیم. پادش های قبلی را هم پرداخت کرده ایم.

وی درباره تاکید تیم حریف برای استفاده از سیستم VAR عنوان کرد: قطعا از این سیستم و هرگونه کمک به داور وسط استقبال می کنیم و بی تردید  باورمان این است اگر این سیستم وجود داشت می توانستیم نتایج بهتری کسب کرده و با امتیاز بالاتر در صدر جدول باشیم.

عضو هیات مدیره استقلال درباره آخرین وضعیت این باشگاه برای دریافت مجوز حرفه ای گفت: تمام کارهای مربوط به کسب مجوز حرفه ای را انجام دادیم و تایید اولیه هم در سایت AFC منتشر شد. منتظر مجوز نهایی هستم اما به نظر نمی رسد برای کسب مجوز نهایی مشکلی داشته باشیم.

نظری درباره فشارهای موجود برای استفاده از سیستم کمک داور ویدیویی و تست دوپینگ برای این بازی توضیح داد: امکان دارد برخی مواقع افرادی در اتاق فکرهایی اقدام هایی را برای تحت تاثیر قرارداد دادن تیم ها در زمان بازی های مهم انجام بدهند و خیلی از اتفاق ها تازگی ندارد. همیشه این مسائل را شاهد بوده ایم اما اطمینان دارم روی ما تاثیری نمی گذارد و حتی از اینکه از تمام بازیکنان تست دوپینگ گرفته شود، استقبال می کنیم. اطمینان داریم باشگاه استقلال از تمام آزمون ها سربلند بیرون می آید.

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1474786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =