انتقاد یک عضو دیگر خانواده آیت الله هاشمی از مواضع جنجالی فائزه /مورد تائید ما نیست /موضع محسن آقا مورد تائید ما است

مدارا نوشت: محمد هاشمی گفت: این برداشت اشتباه است که با تحریم، مردم ایران بیشتر تحت فشار قرارمی‌گیرند. من موافق نظر فائزه خانم نیستم و موضعی که محسن آقا گرفتند در برابر این حرفها مورد تائید ما هم است. ایشان برخورد مناسبی کردند.

محمد هاشمی، برادر آیت الله هاشمی رفسنجانی، در رابطه با اظهارات فائزه هاشمی گفت: موضعی که فائزه خانم گرفتند مورد تأئید خانواده ما نیست. ایشان گفته بودند که دوست دارند آقای ترامپ بیاید. این نکته قابل توجه است که نظام جمهوری اسلامی ایران نظامی نیست که بتوان با تحریم و این حرفها ساقط شود.

وی ادامه داد: در روزهای اول انقلاب که نهاد جمهوری اسلامی تازه تاسیس و نوبنیاد بود، زمانی که صدام با کمک همه دنیا و با ارتش روسی، با آمریکا، فرانسه و کشورهای عربی، حمله کردند و جنگ هشت ساله راه انداختند، نتوانستند نظام را ساقط کنند. الان که نظام درخت تنومندی شده و ریشه در افلاک دارد مگر می شود با تحریم و این حرفها نظام را سرنگون کرد؟!

محمد هاشمی گفت: این برداشت اشتباه است که با تحریم، مردم ایران بیشتر تحت فشار قرارمی‌گیرند. من موافق نظر فائزه خانم نیستم و موضعی که محسن آقا گرفتند در برابر این حرفها مورد تائید ما هم است. ایشان برخورد مناسبی کردند.

محمد هاشمی در خصوص نامه محسن هاشمی به فائزه گفت: بالاخره آقا محسن نظر خود و خانواده  را گفته است. به هر حال مسئله خوبی مطرح نشد و یا حداقل من این بحث ها را قبول ندارم. به نظر من این بحث ها عجولانه است و ممکن است بعضا برخوردهای شیطنت آمیزی با آن شود.

216216/25

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1475240

برچسب‌ها